Gyújtáskapcsoló kormányzár szerkezettel, automata és kézi váltó között van különbség?
Automatánál az volt a problémám, hogy beszart a kormányzáram és nem tudtam forgatni a kormányt. Kivettük a zárat így tehát most nincs kormányzáram és tudom forgatni a kormányt, DE viszont a váltózáramat meg nem oldja ki.
Azt vettem észre hogy ott valami bovden féleség van (kormányoszlopnál), ami ugye ha elfordítom a kulcsot, a kormányzár feloldja és az húzza vagy mit csinál a bovdennel, és így a váltóhoz is hozzá férek és tudok menni vele. Enélkül a zár nélkül nem is tudok váltani semerre sem.
Tehát a kérdésem, cserélek gyújtáskapcsolót kormányzár szerkezettel, de mindegy hogy kézi váltósból vagy automatából veszem ki? Vagyis úgy értem hogy kézi váltóból való gyújtáskapcsoló is jó ebbe?
Nem tudom hogy a kettő között van-e különbség, nekem már az is furcsa hogy ezekben van váltózár..
BMW e36-ról lenne szó, és 98-as.
És még annyi kérdésem lenne, hogy ezek már EWS-ek? 94-től felfele ha jól emlékszem már azok?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!