Piaggio NRG Power DT verziora vizhutes?
MC4-es NRG-m van,a DT vagyis karbis leghuteses verzio.
Mennyire macera vizhutesesre alakitani?
Mivel van belole gyarilag,eleg csak a hengert cserelni,meg a kenyszerleghutes helyere felrakni a vizpumpat,es elore becsovezni?
Vagy kulonbozik mas is a ket verzio kozott,es macerasabb?
Nehéz , inkább lehetetlen meg értelme se sok lenne.
Vagy komletten egy ilyet átrakni mindennel együtt.
A dt nem a karbit meg a léghűtést jelöli, hanem hogy elől tárcsás, hátul dob fékes.
Amúgy ál lehet alakítani. Csak nincs értelme.
Igen utana neztem a jeloleseknek en is,de ugy ertelmeztem hogy a feken kivul a leghutes is kulonbseg a DD-vel szemben.a DD purejet pedig az injektoros.
Tavaly 40fokban hegymenetben foztem mar meg robogot pedig a 70kg-mmal nem vagyok egy sulyos teher.. :D ezert gondoltam,hogy mivel ugyis bele kell majd nyulnom(karbi pucolas,tomitesek),meg egy 70ccm-es henger is elferne ha mar nekiallok,akkor akar osszedobnank vizesre.
Nyilvan csak akkor,ha "plug and play" a dolog,ha tul sok minden kulonbozik es reszelni kellene,akkor mindjart nem olyan szivesen kezdenek neki.
Az injectoros motor pj. A dd csak és kizárólag a fék. Semmi más.
Nincs értelme átalakítani. Nem plug and play. A léghűtésest pedig azért főzted meg, mert néha le kell venni a kényszerléghűtés házát és ki kell pucolni alatta a lamellákat. Egy tiszta léghűtéses pigiblokkal csinálhatsz amit akarsz. Nem fog besülni a hűtés miatt.
Okes,igy mar vilagos!
Akkor marad ahogy van,ugyis meg csak a heten hoztam el,majd hozzaszokok :)
Koszi az infokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!