Hova tűnhet a fagyálló?
Figyelt kérdés
Sziasztok. Másfél hónapja volt az autó szerelőnél mert folyt a hűtővíz annyira, hogy napi 1 liter eltűnt. Termosztát csere volt és pár napig jó is volt. 2 hete észrevettem,hogy szintén elfolyik valahol, akkor napi kb 2 deci ment el belőle. Szintén szerelő, vízpumpa csere. 3 napja hoztam el az autót és most minden nap figyelem, a 3 nap alatt kb minden nap egy fél centi tűnt el a tartályból. Melegen ellenőriztem mindig. Peugeot 306 1.6 benzines. Lehetséges, hogy még nem állt be a szintre mert frissen lett felöntve?2020. jan. 17. 17:39
1/9 anonim válasza:
Aknából biztos látszódna, hol vizes az alja.
És a hűtőre tippelek, peugeotoknál eléggé gyengék.
2/9 anonim válasza:
1 abszolút nem biztos. Nekem egy csatlakozónál volt elnyírva egy o gyűrű. Kb ekkora fogyásnál semmit nem lehetett látni. Nyomás alatt fogyott de mondjárt párologhatott is.
3/9 A kérdező kommentje:
Most, hogy említettétek a hűtőt, melegen szokott gőzölögni a motorháztető. Lehezmt hozzá köze?
2020. jan. 17. 18:49
4/9 Nyakasparasztgazda válasza:
Várj még pár napot és figyeld a szintet... Lehet hogy még "helyezkedik". Víz
7/9 anonim válasza:
Lehet már a tömítések is odavannak, lehetnek lazák a bilincsek is, lehet a hűtő engedi ki valahol éppen csak spriccelve menet közben ami forró felületre érve el is párolog. Lehet a kiegyenlítő tartályon van hajszál repedés, vagy a kupakján van kikészülve a tömítő és ott engedi ki nyomás alatt. De lehet levegős is még a rendszer. Én is jártam úgy hogy elvittem szerelőhöz mert folyt belőle a víz, hűtőcsere volt, illetve 2 csövet is kicserélt. Akkor egyik cső bilincse laza volt azon húztam egyet és az jó volt. Másik ok pedig a kupak tömítője az is cserélve lett. Aztán ismét volt ilyen probléma, de nálam 1 hét alatt ment el 1 deci napi használatnál. Egyik ismerősöm légtelenítette a rendszert és volt benne bőven levegő, akkor is csökkent a szint rendesen tehát ezek az apróságok miatt folyamatosan levegősödött és emiatt kevés is volt a víz. Azt még pótoltuk, plusz mindennap ment a légtelenítés pár nap után már szinte nem is volt erre szükség, és azóta teljesen rendben is van a cucc. de egy elég régi autónál a hűtőrendszert érdemes kompletten cserélni ha mást nem apránként kezdeni a hűtővel, vízpumpát vezérlés cserénél illik kicserélni, na meg a csöveket új tömítőkkel, bilincsekkel stb... Ezek egy idő után elkopnak a csövek is megrepedezhetnek
8/9 A kérdező kommentje:
Valóban sok oka lehet. Legnagyobb baj az, hogy nem tudom hogy jöjjek rá hol enged.. szerelőhöz már nincs kedvem megint vinni, utóbbi 2 hónapban majdnem egy százast ráköltóttem erre-arra. Aknám nincs, illetve ismerősről sem nagyon tudok. A motortér pedig annyira zárt, hogy szinte semmit sem látok be. :(
2020. jan. 18. 05:52
9/9 anonim válasza:
Akkor csak a küzdés marad. Én pl vettem még 8éve egy autot nagyon jó áron. Kiderült fogy a víz. Néztem a könyvben hogy 20 ezerrelelőtte vezérlés csere volt márkaszervizben nem kis pénzért mert mind a 2 hengerfej le volt szedve. Megnézettem több helyen is hogy hol fogyhat. Senki nem talált semmit, 1,5 évig, havi 1-2litert kellett tölteni.
El voltam keseredve mert tudtam hogy ezért volt olcsó. Egyszer véletlenül rátámaszkodtam kicsit a hűtő műanyag részére, ahol bemegy a víz, és egy csepp lefutott. Akkor néztem hogy hajszálrepedés van, ami csak akkor látszik ha kicsit óvatosan megnyomod. Azóta elmentem vele 100 ezret az új hűtővel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!