Tengelyenként eltérő kerék átmérő okozhat problémát? 4X4
ARO 10.4-en 4X4 tengelyenként eltérő átmérőjű abroncsok vannak,elől R14/70 hátul R14/75 (Tengelyenként azonosak)
Lehet ettől bármilyen problémája az autónak? Gondolok itt mind alap hátsó kerék meghajtásra,és 4X4-re is!
(Az autó kivan vonva a forgalomból,közúton nem közlekedik,csakis mezőgazdasági illetve földúton,és sárban.)
A diffi nem fogja szeretni.
(Halkan jegyzem meg, nem szabályos, amit csinálsz, földútra is kell forgalmi)
1. Köszi a választ!
Tudom,hogy nem szabályos,és hogy oda is kéne forgalmi. De a cross motorokon vagy a kemény off road gépeken van?
A tovabbiakban csak a kérdésre kérek választ,köszönöm! :)
4x4-ben gondolom összezárja a 2 tengelyt.
Emiatt szilárdabb úton egyenesben is össze fog akadni, mert a hátsó kevesebbet akarna forogni, mint az első.
Ha teljesen össze zár akkor nem jó, de ha nem használod akkor mindegy.
Van olyan kis teher aminek jóval kisebb a hátsó kereke.
Nem fogja szeretni. Terepen a könnyű farú Aro nem boldogul csak hátsó hajtással, kell az összkerék. Viszont nincs hosszdifije, tehát ha nem azonos a kerékátmérő, össze fog feszülni, le fogja darálni egy pillanat alatt a rendszer leggyengébb pontját: az első agy kívülről kapcsolható hajtását (félelmetesen hulladék bilivasból van az a hat kis köröm, ami kapaszkodni próbál). .
Nem hittem volna, hogy ebből az új korában is... khm... vitatható minőségű autóból 30 év után maradt fent olyan példány, ami képes álló helyében egy darabban maradni, netán még gurulni is. Használtam, ismerem, 14-15 liter fogyasztás, 110-es végsebesség, 50 000-nél hengerfejes lett, 70 000 tájékán már minden baja volt, és hallhatóan csámcsogott minden porcikáján a rozsda. Hat évesen hulladákvas árban vitte el egy román.
A difinek nem lesz semmi baja, mert egy tengelyen azonos átmérőjűek vannak.
Hosszdifi pedig nincs, se viszkókuplung vagy bármi okosság.
5. BMW-ket,Merci-ket gyárilag is adnak ki tengelyenként eltérő kerékmérettel.
Pont hogy elég sok 4X4-nek nem mindegy.
6. Látom jól ismered az autót,sok évnyi állás után újra üzembe helyeztem,hogy majd jó lesz kicsit terepezni,de nem egy egyszerűen kezelhető autó...kormánymű,terepváltó,kapcsolók,stb...
Köszönöm mindenkinek a segítő válaszokat!
Igen, sajnos ismerem. Harmatgyenge bele az a Dacia motor, terepen kéri a felezőt. Mondjuk aszfalton, egyenes szakaszon összkerék felezővel húztam már be vele dízel Roburt is...
Van neki egy extrája, a végén sokszor használtam: ezt még lehet kurblizni :D Utolsó télen megmakkant az önindító, az eladás előtti pár hétben már csak kurblival tudtam indítani. Ha nem találta el az ember a szivatót, és hogy hányat pumpáljon rá, tekerhette egy darabig...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!