Van egy 1995ös Opel Tigrám 1.4 16V 66Kw Ecotec motoros. Mitől lehet hogy túl dúsít és 2000res az alapjárat ami tart pár másodpercig utána le megy 1500ra de van hogy be áll szépen az alapjárat 800 ra azután gondol egyet és megint 1500as?
Terhelés alatt menet közben nincs vele probléma szépen húz nem torpan!
Amik cserélve lettek:
Beszívott levegő hőmérséklet jeladó, Lambda szonda,Alapjárati léptető motor,Fojtószelep állás érzékelő,MAP szenzor,Vízhőmérséklet jeladó, Vákuum csövek, Az összes tömítés és az átvezető gumicső is,
Gépre is volt téve élő adatok alapján minden jó de úgy néz ki mégse :/
Valakinek ötlet mi lehet még amit érdemes meg nézni vagy ki cserélni?
Ugye azt tudod hogy ha elvitted volna normális szervizbe ahol nem azt tekintik autószerelésnek hogy az olcsóbbtól a drágábbig minden lehetséges alkatrészt kicserélnek akkor olcsóbban kijöttél volna és már meg lenne javítva?
Ha bemész egy szervizbe legyen az az első kérdés van-e digitális oszcilloszkóp ha nincs lehet tovább keresni.
Kikell olvastatni és lehet rögtön meg is csinálják.
Biztos hogy olcsóbb lesz mint így , mindent sorban kicserélgetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!