A6 C6 dizelrol váltanék benzinre. Nézegettem az a4b8-akat. Nekem elég lenne 1.8-2. 0 tfsi. Erről szeretnék véleményeket kerni, mert olvastam az 1.8 nem jó motor. Ezenkívül gondolkozok még C6 2.4-2.8-3.2 fsi-n is. Melyik konfi lenne a legjobb?
Én csak azt nem értem igazán, hogy akkor most mi a keret.
Mert az A6-C6 az gyakorlatilag már 1,5 ér van. Az A4 B8 meg a duplája vagy több. Egyik egy kategóriával nagyobb. Szóval most akkor mivan? Mi kell? Nem értem :D
Az 1.8 tfsi-nek valóban nincs jó híre.
A6 C6-ból nincs szerintem 2.8 fsi. Az a C7-ben van.
Édesapámnak volt A6 C6 2.4. 390 ezer kilométer futással adta el, semmilyen húzós kiadás nem volt, szerette, egyszer sem hagyta ott sehol. Szóval az egy jó motor. Szívó benzin. Valószínűleg ugyan ez igaz a 3.2-esre is. És még a hangjuk is szép :)
Jelenleg A6 C7-je van 2.8 FSI. Szintén zenész. Lassan 2 éve van meg neki, ez alatt semmi gondja nem volt.
Aki meg a TDI miatt károg első hozzászóló, hogy miért cserélnéd le... Én személy szerint bármikor lecserélném egy szívó benzinre ezeket a koromokádó kerregő traktorokat :D. Úgyhogy én csak bíztatni tudlak. Nyilván a szarba mindig bele lehet futni
Azért váltanék a4 b8-ra mert tetszik. Nézegettem sok 1.8tfsi van de kézi váltós. Azt tudom, hogy nem szabad multitronicot venni. De arra lennék kíváncsi, hogy mi konkrétan annak a baja?
Egyébként azt olvastam valahol, hogy a 2.0tfsi se olyan jó.
Elvileg az a baja az 1.8nak hogy le esik a lánc vezérlés. Csak egy gondolat, hogy ez nem úgy történhet meg, hogy csörög de jovan az ugy?
Utána szeretnék ennek érdeklődni pontosan
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!