Kiakadt a hőfok mutató! De miért?
Annyi az egész hogy motor felújítás után, elhoztam az autóm (astra f x14nz)
És észre vettem hogy nem mozdul a hőfok mutató tehát 0-án maradt, ellenőriztem a kiegyenlítő tartájt de megfelelően fel lett töltve, viszont észre vettem hogy a hőgombára rá folyt egy pici víz a fölötte lévő cső bilincse nem volt meghúzva és csöpögött pont a hőgomba érzékelő csatijára, meghúztam a bilincset, kihúztam a csatlakozót megörölgettem vártam egy 5 percet vissza csatlakoztattam de semmi.... Meg sem mozdult, később viszont észre vettem hogy a fő kábelkötegen volt egy lógó vezeték saruval nem láttam semilyen csatlakozást neki, viszont ott a vezérlés mellett volt egy csavar szerűség amire hasonló 2 saru ment , gondoltaam testelés, így oda szorítottam, ráadtam a gyújtást és kiakadt "fölfelé" a vízhőfok mutató , gyorsan le is vettem a sarut de ugyan ott maradt sőt ha a gyujtást leveszem akkor is ugyan ott maradt......
Kiakadt volna? Óra csere? Vagy valami más? Mit rontottam el?
Hogy mit ronthattál el? Ezt: "észre vettem hogy a fő kábelkötegen volt egy lógó vezeték saruval nem láttam semilyen csatlakozást neki, viszont ott a vezérlés mellett volt egy csavar szerűség amire hasonló 2 saru ment , gondoltaam testelés, így oda szorítottam, ráadtam a gyújtást"
Ha nem tudod mit csinálsz, akkor miért csinálod?
Miért nem vitted vissza? Vagy legalább felhívhattad volna őket.
Innentől kezdve már nem az ő gondjuk, keress fel egy autóvillamosági szerelőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!