Normális az, ha a féket többször taposom egymás után állóhelyzetben, akkor 800-ról 1800-ig felmegy a fordulatszám? Vagy ez a jelenség valami hibára utal?
A modern kocsi átka. Tönkre megy 5 ezer forintos alkatrész, és nincs féked. Bezzeg a régi sz*rok 2 körös fékrendszer.
Ez olyan mint Infiniti, nincs kormány összekötő.
Minden kisköbcentis benzinmotor tud ilyet csinálni, ha alapjéáraton ész nélkül pumpálják a féket. Mivel a szívócső vákkum adja a fékrásegítést, minden fékpedál lenoyméáskor egy kis levegő kerül a szívócsőbe is a fékrásegítő vékumcsövén keresztül. Másodpercenként többszöri lenyomásnál ez a levegőmennyiség összemérhető azzal, amennyi a motornak alapjáraton kell. Elszegényedne a keverék, de a motorvezérlő a több levegőhöz több benznint is ad. Valami dioagnosztikai esztközt rádugva ez látni is lehetne.
ENnyit arról, hogy a hozzá nem értő idióták szerint semmi köze a féknek a motor fordulatszámához.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!