Éves szinten 10. 000km. soknak számít?
#9
Mondjuk egy kis benzines városi autó esetében még lehet hogy reális is a 150 ezer km 15 évesen, inkább az a baj hogy itt a "pályázós" dízeleket is 150 ezres óraállással hirdetik holott benne van legalább a duplája.
Kérdező! Ha visszatekert, ha nem, az autó most VALAMILYEN állapotban van. Erről akkor tudsz többet, ha szakműhelyben átnézeted, vagy ismerős autószerelő átnézi, vagy te magad profi vagy autókban és te nézed át. (Ez utóbbival sokan ráfaragnak, akik túl okosnak képzelik magukat.)
Régi mondás: nem km-állást, hanem állapotot veszel.
Tehát engedd el ezt a kérdést, és koncentrálj az állapotára.
És egyébként BÁRMI reális lehet, annyiféle élethelyzet van. Én szép kis Mazdám közel 14 évesen került hozzám. Előttem két tulajdonosa volt. Első tulajdonosa a Mazda márkaszerviz vezetője volt. Kb. 3 év alatt kb. 100.000 km-t belehajtott, majd megvette tőle egy idősebb úr, aki csak a fiához járkált vele egy közeli faluba. Ő több, mint 10 év alatt kb. 80.000 km-t hajtott bele. Ez évi 8000 km alatt van. Ezek után vettem meg én, aki évente 6-7000 km-t hajtok bele. Tehát a 20 éves autó jelenleg 220.000 km körül tart, ami 11.000 km/év, de abszolút egyenlőtlen eloszlásban. Az átlagszám semmit nem mond arról, melyikünk, hogyan használta.
Nem sok...
Nálunk a két autó megy együtt kb 12 ezret
Régi mondás: nem km-állást, hanem állapotot veszel.
Így van. Régi nagy örök mondás. Jállapotot kell venni nem kilométert. Igaz hiába van jó állapotban, mert vigyáztak rá, akkor se lehet egy 300 ezres fosprüttyentőt százezresként hirdetni. Csak mer nem. Hiába néz ki jól kívülről, abban akkor is esedékes lesz a 300 ezer utáni cserék tömkelege.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!