Egy USAbeli autónak, pl. Nissan Leafnek mi mindenre van szüksége a teljes EUsításhoz? (kérlek csak aki ért is hozzá)
Egy ismerősöm itthon vett újonnan amerikai kivitelű Toyotát, magyar papírokkal - neki minden műszaki vizsgánál extra kenőanyagra van szüksége...
Ugyan az EU-s előírások elvileg egységesek, ezek ellenőrzése és a szőrözés államfüggő. Az okosok azt mondják, hogy Magyarországon nagyon szőrözős az eljárás, Németországban sokkal egyszerűbb a forgalomba helyezés, és onnantól EU-n belül már viszonylag sima liba a magyar eljárás.
A lámpákkal valószínűleg lesz egy kör (típusfüggő), valamint a sebességmérőn kell lennie km/h skálának is. Meg persze ezek mellett is lehetnek még buktatók.
Szerintem csak akkor vágj bele, ha nagyon-nagyon jó vétel lenne, és érdemes megbízni a folyamat intézésével valakit, akinek van benne rutinja.
Biztos, hogy nem éri meg olyan tucat modellt behozni Amerikából, ami van nálunk is. Leaf odakint is 30E dollár felett indul újonnan. Használtan lehet olcsó, de a sok költség ami rájön, plusz a kinti nagy meleg, ha olyan helyről hozzák extrán ölte az akksit, lehet, hogy csak 70%-t tudja annak, mint 1 hasonló európai/magyaroszági.
Nem érzem, h teljesen megértette volna mindenki, úgy látom csak a második és az utolsó válaszoló értette nagyjából mit szeretnék megtudni.
Előszőr is nyilván a lámpák cseréje az biztos, ezen kívül hallottam, hogy a fejegységet is cserélni kell. Otthoni 220as töltőjét is ki kell cserélni az otthoni töltéshez. Ezen kívül lehet még valami ami más?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!