Megéri szelepet és szelepfészket tuningolni egy 4T motoron?
Például egy 125ccm yamaha xt esetében?
Tudom, hogy ez a fiatalok őrülete, hogy tuningoljuk a meglévő motrot, az helyett, hogy új nagyobb köbösset vennének.
Csak kíváncsi vagyok, hogy ha valaki valami hasonlóra vetemedik, akkor az tényleg megéri? Vagy csak pénzkidobás, és nem érnek el vele túl sok mindent?
Szelepfészek esetében bizonyára a chiptuningra gondoltál.
Megértelek, anélkül egy métert sem........ :D
Valami hasonlóra gondoltam, mint amit ebben a cikkben is olvashatunk:
De közben felmerült bennem az a kérdés is, hogy mi lenne akkor, ha levágnám a motoromról a katalizátort, már csak azért is, mert a motorom kipufogóján van fojtás, 125ccm-nél érezhető a különbség?
Ez a két dolog az ami igazán érdekel, mivel középiskolás végzős vagyok (Számítógépes szerkesztő gépésztechnikus szakon) és csak télen van időm ilyenekkel bíbelődni.
Látom még nem jött érdemi válasz, szóval először is:
Mit csinál egy Számítógépes szerkesztő gépésztechnikus?
Másodszor a katalizátort ne távolítsd el. Egyrészről gondolj a környezetedre, másrészről ha van rajta rendszám és viszed műszakira, akkor egy ügyesebb műszakiztatónak feltűnhet.
Harmadrészről: persze, meg lehet csinálni, de olyan minimális lesz a változás, h nem éri meg a ráfordított időt, pénzt, energiát. Valamint a tuning mindig élettartam csökkenéssel jár. Nem véletlenül mondják, hogy ha több Lóerőt szeretnél akkor vegyél nagyobb motort.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!