Első autónak ez túl sok lenne?
Arra gondolok, hogy nem-e túl nagy a motor egy kezdőnek, vagy a fenntartása miatt megéri-e.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nézd meg azt a kormányt, nem 319.000 van abban hanem inkább 519.000. Egyébként jó autó, ha rendben az előélete és karban volt tartva.
105 lóerő éppen elég hozzá, majdnem kevés is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
105 lóerő abszolút nem sok. Nekem 101 lóerős volt az első autóm 8 évvel ezelőtt, valamivel könnyebb kaszniban és nem éreztem úgy, hogy egy aszfaltszaggató van alattam.
Viszont feltétlenül szükséged van elsőre ilyen nagy autóra? A futásából adódóan, hacsak ez nem valami első tulajos, extrán karbantartott pályás autó volt (képek alapján nem így néz ki), legalább bőven lesz tapasztalatod a szervizekkel kapcsolatban.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Több mint 400.000-et futott. Nem nagy, sőt kevés ez a teljesítmény. A 2.0, 101LE-nek Rózsahegyen vissza kellett váltogatni. A szokásos fenntartások ilyen korú autóknál. Porlasztók, turbó, kuplung, + pár dolog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!