Sok hülye ember miért akarja ész nélkül cserélni a vezérlést, amikor az láncos? Azt meg tudják indokolni hogy a láncnak mi baja lesz ami miatt azt ők cserélni akarják? Vagy csak odáig jutnak el hogy a szíj gumi anyaga öregszik és ezáltal elszakadhat?
Azért nem csak akkor kell cserélni amikor hangja lesz...
Nyúlik az jó pár fokot több százezer km alatt, nem akkor nyitnak/zárnak a szelepek amikor kellene.
Több lesz a fogyasztás, rosszabb a menetteljesítmény.
Azért olyan 500e km környékén illene cserélgetni, nem egy nagy összeg, otthon simán elvégezhető művelet a legtöbb esetben.
Csak sajnos honnan tudod mennyi km van a használt autóban amit behoztak németből? óra mutat 200-at közben lehet 400-500 van benne!
Talán mert a lánc sem örök életű? Talán mert vannak alulméretezett láncok? Talán mert volt egy időszak amikor minden második láncos konstrukció hibás volt? Talán mert láncvezetőt és feszítőt úgy is cserélni kell időnként és a műhelyek 99,9%-ban nincs lehetőség a lánc pontos méretének megállapításáráa így az sem derül ki hogy a lánc nyúlt-e már vagy sem?
Talán mert mégsem mindenki tök hülye? :D
Mert aggódnak.... majd amikor megtudják,hogy nem 30ezer a csere akkor rájönnek,hogy elég lesz akkor cserélni amikor hangja lesz.
Az enyém nyúlásra hajlamos, 240000 forint volt a lánc csere ami kellett is neki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!