Miért csinál ilyet az autóm?
Figyelt kérdés
Üdv mindenkinek! Van egy Fiat punto 2 1.2 8V 60Le benzines autóm és a héten egy olyan hibajelenséget kezdett el produkálni hogy reggel első inditásnál indul szépen és elindulok vele utána kb 10-15km múlva gondol egyet és leáll. Leállás után melegen nehezen indul de volt olyan nap hogy mikor lehült (kb 30perc várakozás után) is nehezebben indult mint a reggeli első indításnál! Szerelő a főtengely avagy vezérműtengely jeladóra vagy motorvezérlő hibára tippelt! Illetve másik megfigyelés ha melegen nagy nehezen valami oknál fogva beindul akkor felvillan a hibalámpa de csak meleg motornál és ilyenkor alig tehát kihagyósan reagál a gázpedálra is és utána kb 10mp mulva leesik az alapjárat és leáll. Eddig főtengely és vezérműtengely illetve szívócső nyomás szenzor lett kivéve és kitisztítva a szerelő által illetve olajcsere szerviznél kidobta a 4 gyertyát a hozzá tartozó kábelekkel együtt illetve még akkor kitisztította a folytószelepházat is. Nos ha valaki tud valami jó megoldást vagy találkozott már hasonlóval akkor szívesen fogadom a segítséget!2019. nov. 9. 23:48
2/7 A kérdező kommentje:
Sajnos nem tudta megnézni még a szerelő a hibakódot mivel valami oknál fogva nem tudott a motorvezérlővel kommunikálni. Azt mondta menjek vissza kedden és akkor tud ránézni legközelebb a hibakódra utána aztmondta okosabbak leszünk!
2019. nov. 10. 00:12
3/7 anonim válasza:
Ez akár lehet üzemanyag dugulás is.
De az érzékelőt meg inkább cserélni kellene mint tisztítani.
4/7 A kérdező kommentje:
Én is tippelnék már a dugulásra is na de akkor mindig csinálná nem? Nem az lenne hogy csak random vagy rosszul gondolom?
2019. nov. 10. 09:07
5/7 A kérdező kommentje:
Másik meg hogy ezekben a szerelőm szerint gyárilag nincs üzemanyag szűrő csak a tankban egy talp szűrő a szivattyún és mondta hogy azt is kivette és kitisztította mert volt benne kosz rendesen.
2019. nov. 10. 09:08
6/7 anonim válasza:
A főkérdésben azt írtad hogy mindíg csinálja.
De valami szűrőnek lenni kell benne az nem lehet hogy nincs. Meg a szívó ágat is ki kellene fujatni vissza felé, mert ha felszivott valamit , az megakadhatott valahol és annyi neki.
7/7 anonim válasza:
Nekünk kb ugyanez volt egy 1.2-es G Astra-val. Jeladó csere volt, és most tökéletesen működik
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!