Miért olajos a turbó?
Egy hónapja lett felújítva a turbóm, most ereszti az olajat valahol. Gondolom ez nem egészséges. Csatolok képeket, így lesz a legegyszerűbb a szemléltetés. Az első képen az a cső olajos, ami a turbóba megy bele. Mikor szét volt szedve a cooler csövezése, ott is látható volt olaj benne, nem sok, de nem is kevés. A második kép ugyan az a cső, kicsit más szemszögből, a harmadik kép pedig maga a turbó alulról. Bejelöltem, hogy hol látható olajfolyás. Olajvisszavezetőnél látszik elég rendesen. Ez mennyire gáz egy felújított turbónál? Csatolok képet arról is, mikor visszakaptam a turbót. Illetve látható még olajfolyás a leömlőnél, pedig pakolások a helyén vannak, jól meg lettek húzva, mikor vissza lett téve a turbó (mivel az is lekerült).
Képek:
Csak hozzáértők és csak értelmes választ kérlek szépen! Köszönöm!
Ha a csőnél ereszti az olajat ott nem a turbó a hibás.
Akkor a csövet kell levenni és esetleg tömítést cserélni vagy a komplett csövet kell kicserélni.
DE először próbáld meg meghúzni a csavart.
Látszik, hogy az olajzó cső engedi a turbó házán az olajat.
Nem tudom fejből ott milyen tömítés van, cseréld ki.
Az összes turbós verdánál a coolerbe úgy kerül olaj, hogy a turbó tengelyéből megy az olaj bele, majd a szívótorokba.
Szedtem már szét turbót, van mindkét végén a tengelynek tömítés, egy dugattyúgyűrű szerű karika, lehet, azt nem cserélte a szerelőd.
Remélhetőleg nem a leggagyibb kínai felújítószettel javította.
Köszönöm a válaszokat!
Van olajsár igen, erre szeretnék most rájönni és kijavítani, hogy hol engedi. Vagy hogy miért.
Leömlőbe is a rossz turbó tengely tömítés miatt kerülhet olaj? Vagy az a szívótorok? Pakolás elöregedés lehet az oka? Utolsó két képre gondolok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!