Egy termék egyszeri kicserélése után ha mégsem jó vissza lehet igényelni az árát?
Rendeltem simsonhoz egy alkatrészt ami végül hibás volt pillanatnyilag lényegtelen hogy mi az alkatrész.
Kicseréltettem, de ugyanaz a baja a kicserélt alkatrésznek mint a legelőször rendeltnek.
Lényeg, hogy hibás az alkatrész. Habár feladatát ellátja esztétikailag nem felel meg az elvárásaimnak.
Kérdem én: ilyenkor vissza lehet kérni az árát vagy nem?
Be kellett építenem, hogy kiderüljön rossz-e vagy nem.
Kb 5kmert mentem a motorral és kiütközött a hiba.
Garancia nem volt egyikre sem.
Kipufogó dob. A könyök csatlakozásánál, szabad szemmel beépítés előtt nem láthatóan, beépítés után pár kilómétert megtéve látható egy hosszanti repedés az összeillesztésnél.
Tünet: csöpög az olaj, letörölve, kis idő múlva álló motornál a repedésből előjön az olaj.
Nem a csatlakozási ponttól folyik vissza.
Azért elég furcsa hogy teljesen jó új korában , aztán pár km után meg elreped.
Nem lehet hogy rosszul fogatod fel, erőlteted és feszül?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!