Kedves #3 kérdezem, miért egy istentelen szar a 206-os?
Azért mert van egy típushibája egy 40 ezres művelet, a hátsó híd?
A hdi motor amit az egész psa pakolt a személyautókba és munkagépekbe, dobozosokba?
A seat licenszelt átdolgozott psa benzinmotorok?
Az, hogy akkora példányszámban készült, hogy filléres autó mindazok mellett, hogy megbízható faék technika?
egy 2.0 hdi berlingo-t használtam munkaautónak 8 évig, vízkár miatt motorcserét kért, cég végett nem kaphatta a 206-osból a 2.0 hdi-t hiába 1:1-ben kompatibilis.
A szerelők röhögték a céget ki, és állt amíg kapott berlingo-bol azonos motorkóddal "citroen" feliratosat.
Legalább a GYIK-en ne osszuk a hülyeséget, hogy
"német autós köpi a japánt, japán a németet, német a franciát, francia a világot, és világ az olaszt".
Mindenhol minden nemzet adott ki undort, de a 206 és konstrukciója nem az.
Általában aki egy németből behozott lefingott szart vesz, az leszarozza a francia autókat.
Nem rosszabbak mint a többi ez is biztos.
50k a kormánykapcsoló? Nos igen. Ha barom vagy és megveszed.
6000ft-ért vehető magába indexkar a com2000-be. Ha egy videokártyát ki tudsz cserélni, akkor az indexkart is.
A hátsó futómű annyiba kerül mint más autóhoz 2 lengéscsillapító.
A fűtőmotor előtétellenállása is tönkremegy 15 év után (micsoda szégyen) szintén bagó pénzért kapni újat, a cseréje meg némi tornagyakorlat otthon.
A váltókulisszája mint a takony. Még jó hogy van hozzá 4000ért quickshifter ami meg is oldja a problémát.
Csak az szidja a 206ost aki segghülye az autókhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!