Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Véletlenül lefulladtam, majd...

Véletlenül lefulladtam, majd indítanék újra és egyszer csak nem indul be a kocsi, kB. úgy, mint mikor lemerül az akksi. Előtte kilométereket mentem teljesen megbízhatóan. Mi lehet ez?

Figyelt kérdés

Felraktam tölteni és a töltő mutatója is a piros tartományhoz közelít, mint amikor valóban le van merülve az akksi. Egy 20 km-es út után történt mindez, mikor munkàból hazafelé jövet itthon àlltam volna be az udvarba, csak véletlenül lefulladtam. Napi szinten teszem meg ezt az utat, soha nem volt még ilyen. Létezik az, hogy az akksi egyszer csak egy szemvillanàs alatt meghaljon???


2016-os az akksi és Suzuki Swift Sedan az autó.



2019. okt. 10. 07:45
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Távolba látó képességgel nem sokan rendelkeznek, érdemes lenne szerelőhöz vinni az autót.

Jósolgatni lehet csak, pl meghalt a generátor, és az akkumulátorról ment az autó addig, amíg az le nem merült, de akkor a műszerfalon világít a (nincs töltés) kontroll lámpa.

2019. okt. 10. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Már vagy nem töltött a generátor, amit a kislámpa jelzett is vagy az akku ment teljesen tönkre.

AMikor beteszed a "feltötött" akksit rögtön kifog derülni ha beindítod.

2019. okt. 10. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Semmi kontroll làmpa nem világít, egyedül csak a narancssárga motorblokk jel, de az általában lambdaszonda vagy EGR szelep szokott lenni, szerelő szerint utóbbi. De ez már hónapok óta így van. Minden úgy működik és működött ma is, ahogy szokott, ennyi szépséghibával, hogy egy ártatlan lefulladás után nem akart beindulni. De az meg nekem furcsa, hogy az akksi hirtelenhalált hal, mert előtte még 10 perce se volt, hogy útba ejtettem egy trafikot, ahol leállítottam, majd simán indult.
2019. okt. 10. 09:21
 4/9 anonim ***** válasza:

Én is jártam hasonlóan, csak akkor fél napot állt előtte az autó. De előtte mentem 30km-t.

Szóval nálunk az akkumulátor volt rossz, ill. a rádiós magnó rosszul volt bekötve, és lekapcsolt állapotban is fogyasztotta az akkumulátort.


A legfurcsább az volt, hogy nem mindig jelentkezett a probléma, hanem ritkán, teljesen kiszámíthatatlanul. De az akkumulátor cseréje és a rádiós magnó széthúzkodása (később cseréje) után soha nem jelentkezett.

2019. okt. 10. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Előfordulhat hogy cella zárlat lesz és az egyik pillatról a másikra jön elő.
2019. okt. 10. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

" De az akkumlátor.. cseréje után soha nem jelentkezett".

Most akkor hogy van ez, mikor nem indult ha a csere után mindíg jó volt ???

2019. okt. 10. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

6-ra:

Az akkumulator csereje utan ez a hiba soha nem jelentkezett.

2019. okt. 10. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

7. Ha így lenne akkor a kérdést se kellett volna kiírni.

Persze egy válasza törölve lett a kérdezőnek, mert nyilván az én válaszom után rájött hogy milyen zagyvaságot írt és szégyelli magát, ezért töröltette a kérdését is.

Kb az volt a 6. irás.

2019. okt. 10. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Nem lehet, hogy annyira bepánikoltál, hogy nem fordítottad el visszafelé a kulcsot, hanem gyújtás állásból akartál újra ráindítani, azt nem minden autó engedi...
2019. okt. 10. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!