Háj! Tanácstalan vagyok! BMW 520d 2007/7. M47es motor. Mi a vélemenyetek?
Amíg egy ilyen is előfordul , mégha nem is pont eza motor de addig kerüld ezt a márkát amíg ilyeneket csinál.
Csak dél koreában több mint 50 autó gyulladt ki.
persze akinek csak egyre telik annak az is nagy érvágás.
Na megjött a tipikus 'osztkifoggyulladni' megmondó ember. Ez még a megbízható motor, a rossz az N47 motorkódú. A pillangó szelepet és a szívósort kell leellenőrizni illetve hogy a porlasztók mennyire vannak beállítva. Nekem ami volt M47 azt 430 ezerrel az órában adtam el, azóta meg már 500 fölött jár :)
Egyébként az E60 nem a legmegbízhatóbb, inkább az autót (elektronikát, futómüvet pl) nézesd át jobban mint a motort.
Hát ez elég furcsa hogy ennyi autó leég, és akkor azt mondják hogy " ha ez ügyben a nyilvánossághoz fordul, vegye figyelembe a BMW jó hírnévhez füződő jogát"
Akkor amikor feltételezhetően több száz égett le belőlük.
Ez miért jó hírnév?
Hiába háborogsz itt van hogy nem csak az , hanem az
N47, N57 és a B47 kódú motor is hibás. Legalább is ezt ismerik el, de még lehet másfajta kóddal is hiba.
Olvasd végig és hátha segít .
#4: ajánlom figyelmedbe az ábécét. Az 'M' és az 'N' nem ugyan az a betü.
Amiről te beszélsz azok a (hátul vezérelt) sor 4, sor 6 motorok valóban ki tudnak gyulladni a rossz EGR hütő miatt. A kérdésben az M47-es (elől vezérelt) sor 4-ről van szó. Nagyon jó motor, az örvénycsappantyú (szívósor) problémát leszámítva. Nincs láncnyúlás (a volt autómon még gyári lánc van), nincs kokszosodás, a részecskeszürő is jól bírja, nem lesz hengerfejes mint a régi motor. Kuplungot 340 ezernél, Turbót 370-nél cseréltem. Ezen kívül a motorhoz nem nyúltam.
Akinek dízel kell és nem telik sor6-ra, az mindenképpen ezzel a motorral vegyen BMW-t.
Kolléga 320D-je 2015-ös még nem égett le.
Németországban élek. Még egyetlen égő autót nem láttam itt.
Évente több millió autót gyárt a BMW, ha ebből néhány száz kigyullad az valószínűleg kevesebb, mint amin teljesítménynövelés céljából szoftware módosítást ezközölnek.
Ezek eleve nagy literteljesítményű autók.
A legmegbízhatóbb 2 literes dízelmotor 2006-ig a 163 lovas 20d jellemzően az e90-ekben!!!
A kigyulladás nem motorkódon múlik, a 2011. november utáni dízeleket ÉRINTHETI, EGR hűtő csere a megoldás + Szívósor ellenőrzés, tisztítás!!!
2007 után van N47, van a 177 LE 20d e90-e60-ban, majd a 184 LE verzió az e90 legvégén és az F-széria kezdetén!
Ezeknél van a vezérlécsere fontossága( szervizektől függ, de 3-500 ezer forint), és itt kell ellenőrízni az EGR-t!
Egy új jól felszerelt swiftre 4.5M-ért nem futja, de bömbössel akar virítani. Tanácstalan. Vegyél S mercit az tuti vétel 20 évesen.
Használt WC papír nem érdekel?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!