Önindító vagy akkumulátor lehet a rossz?
Egyik sem.
A generátor nem tölt vagy zárlat van a rendszerben.
Hiába töltöd fel az akkut. Ha nem tölt a generátor, akkor addig fog működni, ameddig az akku bírja. Ez legjobb esetben is csak néhány óra.
Járó motornál hány voltot mértél az akkun?
"Járó motornál nem mértem."
Akkor mérd meg. Ha jó a generátor, akkor 14 V körüli értéket kéne mérned.
"Honnan tudni,hogy nem ment tönkre az akku esetleg?"
Ha már jár a motor és jó a generátor, akkor rossz akkuval sem állhat le. Egyébként beméretheted az akkut, nem kizárt hogy a sok lemerítéstől már az is rottyon van.
"Önindító fel lett újítva!"
Oké, kit érdekel? Valószínűleg a generátorod rossz.
7
Amúgy elég kis távokat megyek vele azért gondoltam, nem 100% a generátor.
"Akkor mérd meg. Ha jó a generátor, akkor 14 V körüli értéket kéne mérned."
Megmérem
Nem számít hogy mekkora távokat jársz vele.
Járt a motorod, menet közben nem töltődött az akksid, leállt az autó.
Járó motornál nem töltődik az akksi-> cserél(tes)d ki a generátort
Valószínűleg nem tölt a generátorod.
Csere, vagy felújítás a megoldás. Valószínűleg a diódahíd, esetleg a feszültségszabályozó halt be rajta. Ezek sem örök életűek.
De amúgy egyértelműen kiderülne, ha egy multiméterrel rámérnél az akkusarura. 13,8-14,4V-ot kellene mérni, egy hagyományos start-stop nélküli rendszernél. Valószínű nálad jóval ez alatt lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!