Opel Corsa B 1.5D-hez melyik oldalon tudok motor tuningokat keresni? Turbo mindenképpen
deviltuning.hu
Nem tudom, van-e turbójuk, de lepapírozni nehéz lesz.
Ha sima diesel a Corsa és turbosítani akarod gondolom akkor van félrerakva erre a projektre
Kb 1millád,ha nincs ne is állj neki.
Van egy ilyenünk.
Tegyél bele turbós blokkot, de tényleg
Kérdező ok,hogy van egy blokkod,de arra kell egy turbó,mert kompletten nem igen szokták adni..és mi lesz a csövekkel,kuplunggal,motorvezérlővel,kábelköteggel,váltóval,fékkel,lehet még a motortartó bakok sem eggyezznek és még lehetne sorolni.
Ilyen egyszerű lenne akkor minden 3.-ik ember turbósítaná az autóját.
"Kérdező ok,hogy van egy blokkod,de arra kell egy turbó,mert kompletten nem igen szokták adni..és mi lesz a csövekkel,kuplunggal,motorvezérlővel,kábelköteggel,váltóval,fékkel,lehet még a motortartó bakok sem eggyezznek és még lehetne sorolni."
Hát van egy rossz hírem,te sem láttál mág B Corsát :D
Az 1.5d az mechanikus adagolós szívódízel, ahogy az 1.7D is. Semmilyen motorvezérlő nincs benne.
Az összes Isuzu TC/4ee(X) motornak egyeznek a tartóbakjai, egyezik a váltóharang, a kuplung. Nekem az 1.7szívóD helyére került be az 1.7TDS szívó váltóval, majd később kapott egy hosszú áttételes F13WR váltót ( a TDS F18-as(vagy 17-es, nem emlékszem) váltója nem fér be a Corsa kasztniba.
Sem vezetékelni, sem csövezni sem elektronikázni nem kell. Ha nagyon akarsz húzol be egy intercoolert és azt becsövezed, amúgy elég ha visszaforgatod a turbó felül a nyomó ágat vízcsővel és kész a turbóD.
A szívó B Corsaba az F Astra 1.7TDS blokkját egy délelőtt be lehet rakni kényelmesen.
A fékkel mi lenne? Miért vna mindenki belebuzulva a fékbe? A kocsi max 40 kilóval lesz nehezebb, ahhoz minek nagyobb fék? Vagy két utassal már nem fog tudni megállni a Corsaval? :D
Az intercooleres TDS gyárilag volt 82 lóerő, ha teker az adagolón és a turbó nyomásszabályzóján akkor jó ha a 25 éves motorból újra elő jön ennyi. Milyen fék kellene rá? Ugyanaz a fék van szerintem az 1.5d-n is mint az erősebb 1.4-1.6 okon. :D
Mit ne mondjak elég sufni tuning lehet az az Opel.
Minek a fék????Gondolom nagyobb teljesítményhez nagyobb fékhatás,de szerintem ne is menjünk bele a témába mert nem fog egyezni a gondolatok.
Én valami komolyabb tuningra gondoltam!
"Minek a fék????Gondolom nagyobb teljesítményhez nagyobb fékhatás"
Ha komolyabb tuningra gondoltál az oké, de nézzünk már kicsit a fék téma mögé.
Az autó gyári tömege megfékezett a gyári fékkel. Az erősebb motorral a tömeg elhanyagolható mértékben változik( egy szívó-turbóD különbsége kevesebb mint egy fél utas tömege) ugyanolyan tempóhoz miért lenne szükség nagyobb fékre? De ha raksz bele egy azonos tömegű 210 lovas TFSI motort és betartod a max 130-at akkor minek a nagyobb fék? Nem a lóerőket kell megfékezni, hanem ez 1/2mvˇ2-et az meg ugyanannyi marad.. :D
Ha rúgni kell és gáz-fék-gáz-fék-gáz-fék üzemmód van akkor nyilván a gyári elmelegszik és oda kell a nagy fék, de az meg már nem utcai használat, hanem "racse". :D
Normál használathoz,megengedett tempóhoz teljesen felesleges a nagy fék ha a tömeg nem változik. B@xatós kocsiba nyilván kell, az elérhető legnagyobb!
"Mit ne mondjak elég sufni tuning lehet az az Opel."
Teljesen gyári, kívülről még a blokk is tök ugyanaz - csak ez turbós. Minden csavarra pontosan ugyanúgy illeszkedik. Szerited az opelnál hülyék és külön bölcsőt terveznek pl az Astrába a dízel és benzines motorokhoz, mert az úgy költséghatékony? :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!