BMW F10 520d-t merjek venni?
Előre leszögezném, nem akarok más motort.
Kinézttem egy szép és viszonylag olcsó 2011-es 520d-t.
Úgy olvastam hogy ezeknek hamar kopik, szakad a vezérműlánc.
Mindeggyik 2000-es motor rosz ebből a típúsból?
Ha például 80.100-100.000 km-ként kell láncot cserélni akkor bőven megéri.
Van valami jele ha kopni kezd, szakad a lánc?
Ha tesznek az autóra egy chiptuningot akkor befolyásolni fogja ezt?
2010-től van F10...
150-200 ezer km-enként kell kb. a lánccsere, az N47 kódú 2 literes dízeleknél...2011-től az 525d is 2.0 biturbo, előtte 3.0 egy turbo.
Az 530d sokkal stabilabb, megbízhatóbb, de mint minden prémiumnál, 200-250 ezer km között egy hathengeresnél is kell vezérlés, EGR szelep, szívósor tisztítás meg esetleg még 1-2 kopó... Ha már a biztosítás/adó miatt lenne csak a négyhengeres, nem javaslom az F szériát, mert utálni fogod.
Ha ezekre a javításokra viszont meg lesz a pénz, akkor nagyon jó autók.
520d vegyes fogyasztás 7,5 l, 30d 9 liter. + - 0,5 liter természetesen, ki hol vezet...
Ne feledd, ezek újonnan 16-20 milliós autók, ami egyenesen arányos a szervizelésével, ami elkerülhetetlen, mert ezek az autók( más márka is) 150-200 ezer km-ig hibamentesek.
Üdv. 1 szaki
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!