Miért rángatózik a fordulat szám?
Van egy Opel Astra G 1.2 benzines autóm.
Használtan vettem így számítottam rá hogy szép lassan bukkannak elő a problémák.
Szépen hajtok haza felé a munkából gond nélkül és az utcánk végén ahogy kanyarodtam le, előtte meg várva a szembe forgalmat egyesbe tettem majd elkezdett rangatozni az autó ahogy gázt adtam. Gyorsan meg álltam az út szélén le állítottam majd nem bírtam újra indítani a kocsit. Ki derült le volt csúszva egy vezeték,de ahogy probalgattuk gáz adás közben 2000 és 1500 fordulat szám között rángatózik a rendszer. Így menet közben is rángat a kocsi, nem tudok vele menni, de nem is akarok nehogy nagyobb kár legyen!
Tudja valaki mi lehet a baj??
Passz!
Talán a befecskendezésnél van a probléma, nem egyenletes és folyamatos a befecskendezés! Ezért nem tud állandó lenni a fordulat!
Első körben nem kell infarktust kapni, pofon egyszerű is lehet a hiba oka. Megvételnél remélem voltak szűrők cserélve, meg persze a vezérlés(ez alap ha használt autót vesz az ember), ilyenkor nem árthat a gyertya + gyertyakábel csere. Nálad ez a gyertyák cseréjével kimerül, lévén a G astra már trafós.
Első kérdés tehát, gyertya lett cserélve?
Az autó 99es évjárat.
A szűrők lettek cserélve de a vezérlés nem...
A lecsúszott kábel helyre igazítása után indul az autó csak az említett fordulat számnál elkezd rangatozni.
Véltetlen nem a gyújtótrafóba menő kábel csúszott le?
Vagy valamelyik gyertyakábel? Igazítsd meg első körben, nézd meg ad-e mindegyik szikrát. Sokkal okosabb leszel. Ez egy benzines autó. Valószínűleg nem a vezérléstől van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!