Féktárcsa cserélésekor hova, milyen anyagot kell kenni?
Örülök neki, hogy olyan leírásból tanultad a féktárcsa cseréjét, ahol erről nem esett szó. Óriási csoda az internet, mert a szomszéd, sógor, kolléga amúgy használhatatlan elmondása mellett a több száz vagy ezer km-re lakó hótt' hülyétől is tanulhatod a "szakmát". Aztán jön a csodálkozás, hogy "mindent úgy csináááttam, mint a jutyúbon a csávó, osztán mégsem jaó".
A féktárcsának szerelés után fémtisztának kell lennie, a fékbetétnek szintén. Jó, ott a "fémtiszta" nem jó kifejezés, mert alapvetően nem fémből van. Az úszó féknyereg csapjait rézpasztával kell kenni, hogy mozogjanak, de hő hatására ne folyjon meg a kenőanyag, a fékbetétek mögé meg azt kell tenni, amit a műhelykönyv előír (láttam már rézpasztát és gyári rezgéscsillapító alátétet, de olyat is, hogy a gyári szervizkönyv nem írt semmit, elméletileg a rugós tájolók is elegendőek, nem fog nyikorogni). Úgy használd a rendelkezésedre álló anyagokat, hogy mindenütt a megfelelő felület jöjjön létre, aztán reméljük, nem velem fogsz találkozni elsőként.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!