Műszaki vizsgán tartóelem korróziót hogy vizsgálják? Vizsgapad kimutatja?
Az első keréknél a rugó felső tányér feletti résznél a tartószerkezet átrozsdásodott, lyukas - vizsgán ezt hogy veszik észre?
-Csak ránéznek? (Ez estben purhabbal ki tudom fújni, és nem látszik.)
-Valami műszerrel nézik (mint pl. a festékvastagságot)
-Vizsgapad rázáskor kimutatja?
Amúgy karosszérialakatos nem vállalta a javítást... és aki megcsinálja, minősített hegesztő, meg is hegeszti megfelelően, strapabíróan, de nem lesz szép...
Zseblámpával odavilágít és ennyi. Az számít, hogy ne látszódjon a lyuk, különben nem adják mellé a nevüket.
Ettől függetlenül nem kéne megvárni, még kitörik az autó kereke menet közben.
Szemrevételezés van általában aknán. Zseblámpával odavilágít, megnézi, ami gyanús, azt meg is kocogtatja.
Festékvastagságot nem néznek. Rázáskor akkor veszik észre legfeljebb ha eltörik az elem.
Nem akarok nagy prédikálni, de ugye azzal tisztában vagy hogy a saját és mások életével játszol az ilyen purhabos elrejtésekkel?! Nem véletlenül és nem is szívatásból nézik. Ha mondjuk 130-nál hirtelen széttörik a rugótányér, az nem lesz kellemes.
Azért ilyet már kenőpénzzel sem engedik át mert ha lesz egy komoly baleset akkor szépen előszedik, hogy hol vizsgázott és ki engedte így át....
Nem baj ha nem lesz szép, azt totál nem érdekli a vizsgáztatókat, csak legyen erős a hegesztés!!!
Köszönöm a válaszokat! :)
"Nem baj ha nem lesz szép, azt totál nem érdekli a vizsgáztatókat" - Sajnos nem így van, az eredeti gyári állapotra kell visszaállítani (vagyis ha odahegesztek egy laposvasat és bele 2 háromszöget, mindent kibír, de az már átalakításnak minősül...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!