Vannak akik úgy tesztelik le hogy jó e a generátoruk, hogy járó motornál leakasztják az egyik sarut. Ha nem áll le a motor, akkor eleget tölt a generátor. Ilyen manőverrel ártunk az autó elektromos rendszerének?
Figyelt kérdés
2019. szept. 16. 19:13
1/5 anonim válasza:
Én úgy tudom, hogy nem egészséges ilyet tenni egy modern autóval. Én úgy szoktam tesztelni, hogy a 14 éves Astrámban ücsörögve a kijelzőn a menüben a töltésre lapozok és megnézem mennyi a rendszerfeszültség. Ha 13,8-14,4V között van, akkor megnyugodtam.
2/5 anonim válasza:
Ilyen ökörséggel aláírhatod az autód halálos ítéletét!Sok autónak már egy lemerült akkumlátor galibát tud okozni a számítógépnek,nem hogy ilyen hülyeségel.
Talán anno jóskabácsi a 353 Wartburgján kísérletezett ilyenekkel,viszont egy jó tanács.Felejtsd el!
3/5 anonim válasza:
igen, ez egy jól bevált módszer, de csak olyan autóknál, melyekben még véletlenül sincs elektronika. Régi Lada, Skoda, stb...ott bevált..
4/5 anonim válasza:
feszültségmérővel végzik a mérést általában
5/5 anonim válasza:
Még régebbi autáknál is tilos a sarut levenni járó motornál. Nálam az volt hogy egy pillanatra úgy megszaladt a feszültség hogy a fényszóró 2x erősebben izzott, a rádiót kivágta, a feszültségszabályozó és dioda is tönkrement.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!