Régi autónál előfordul a homokszórás?
Csak teljeskörű felújítás során szokták szemcseszórással (jellemzően homokkal) tisztítani a bódét. Nagyszerűen eltávolít mindent: a rozsdát, az ismeretlen eredetű festékek maradványait, az alvázvédőt, a gyári rücsit, hő- és hangszigetelést, a véletlenül a helyén felejtett kézifékkötél műanyagburkolatát és minden egyebet. Éppen ezért homokszórás előtt a karosszériát teljesen ki szokták üríteni, kikerül a hajtáslánc, a kábelkorbács, a teljes beltér - az utolsó gumidugóig és szilentblokkig mindent ki kell bontani. Ezt a "müszakira heggessze mán ki, mester, ezen még áttolom, osztán ha lejár, elbontom a kert végibe" szintű tákolásnál nem szokták megtenni, csak akkor, ha van pénz ilyen szintű bontásra és újjáépítésre.
De a homokszórás sem jelent teljes sikert. Eltünteti ugyan a rozsdát, de nem pótolja vissza a korrózió által elfogyasztott lemezt, azt bizony valahogy helyre kell állítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!