Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Alapjárat ingadozás, furcsa...

Alapjárat ingadozás, furcsa viselkedés, miért?

Figyelt kérdés

Sziasztok, adott egy 2017 es 1.2-es, D4F motorkódú Renault Clio. Pár hete szelephezag állítás után egyenetlen, ingadozó alapjáratot tapasztaltunk. A jelenség a klímát ráadva, illetve egyesbe kapcsolva megszűnt, beállt 900 körülre a fordulat. Szerelőhöz vittük, azt mondta rossz a gyári szelephezag ertek, beállította, már jó. Melegen tényleg jó, a fordulat stabil, kb 650. Hidegen viszont minimálisan még mindig kileng a fordulatszámmérő, illetve indítás után közvetlen igen nagy legéseket produkál, és nem a "szivatozas"-ra gondolok. Továbbá ha egyesbe teszem illetve klímát kapcoslok ismét felmegy a fordulat kb 900-ra. Ez szerintetek normális? A klímát megértem, de ha egyesbe teszem miert?illetve a kis ingadozás hidegen mitől lehet? Vagy ez is normális, mert ugye még nem meleg a motor és a szelephezagok sem tökéletesek?


Legyszi normális válaszokat írjatok, nem kell a "szar Renaul" komment.

Köszi előre is!



2019. aug. 28. 17:53
 1/1 anonim ***** válasza:

Alapjárati motor, hőfok-érzékelő?

Én erre tippelek.


2017-es???

Még mindig a D4F motorral nyomatják, szelephézag állítgatással?


Mióta vannak már ezek a motorok a Cliókban, szent szar....

2019. aug. 28. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!