Alapjárat ingadozás, furcsa viselkedés, miért?
Sziasztok, adott egy 2017 es 1.2-es, D4F motorkódú Renault Clio. Pár hete szelephezag állítás után egyenetlen, ingadozó alapjáratot tapasztaltunk. A jelenség a klímát ráadva, illetve egyesbe kapcsolva megszűnt, beállt 900 körülre a fordulat. Szerelőhöz vittük, azt mondta rossz a gyári szelephezag ertek, beállította, már jó. Melegen tényleg jó, a fordulat stabil, kb 650. Hidegen viszont minimálisan még mindig kileng a fordulatszámmérő, illetve indítás után közvetlen igen nagy legéseket produkál, és nem a "szivatozas"-ra gondolok. Továbbá ha egyesbe teszem illetve klímát kapcoslok ismét felmegy a fordulat kb 900-ra. Ez szerintetek normális? A klímát megértem, de ha egyesbe teszem miert?illetve a kis ingadozás hidegen mitől lehet? Vagy ez is normális, mert ugye még nem meleg a motor és a szelephezagok sem tökéletesek?
Legyszi normális válaszokat írjatok, nem kell a "szar Renaul" komment.
Köszi előre is!
Alapjárati motor, hőfok-érzékelő?
Én erre tippelek.
2017-es???
Még mindig a D4F motorral nyomatják, szelephézag állítgatással?
Mióta vannak már ezek a motorok a Cliókban, szent szar....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!