BMW E36 325TDS M51 46mm külső wastegate?
Nem tudom, hogy kompatibilis lenne ez a fenti motor turbojához, de úgy gondolom, hogy ez lenne a legmegfelelőbb tuning módszer.
Esetleg tanácsok mielőtt megtörténne a módosítás?
Adagoló hogyan bírálja majd?
Link a wastegateról: [link]
Annak idején igencsak nagy gurítás volt majdnem 150 lovat és 300 Nm-t kihozni egy 2,5 literes dízelből, szerény véleményem szerint nem a legjobb ötlet egy már gyárilag túlhúzott motort tovább piszkálni.
Még eredeti állapotában is hengerfej repedést kaptak ha meghajtották őket.
Nem károgásnak szánom, a fejfájástól akarlak megkímélni.
A hengerfej repedés abból ered, hogy ez még vasblokkos, ami sokkal rosszabbul vezeti a hőt, mint az újabb alumínium blokkosak. A nem egyenletes melegedéstől feszültség lép fel bizonyos helyeken és elreped.
Erre rátesz még egy lapáttal, hogy a 6. hengernél lassan fordul meg a víz, hacsak nem 120 alatt autópályázol hajlamos megégetni az olajat. Lerakódik a járatokban, még tovább szűkíti, még jobban melegedni fog...
Tehát azzal van gond, hogy a motorhőt nem tudja a víz elszállítani. M51 nem túl jól sikerült motorja a BMW-nek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!