Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mitől indulhat hőségben...

Mitől indulhat hőségben nehezebben az autóm?

Figyelt kérdés
Reggel 7-kor, mikor még hűvösebb van "pöcc röff", 30km megyek vele, leteszem, délután (nyár van) 5 órakor forró kívül belül és csak kehecsöl, majd egyszer csak elkapja és én úgy hallom, hogy hengerenként kezd el beindulni a motor. 2.8 V6 Audi automata az áldozat egyébként, és csak melegben csinálja ezt hosszabb állás után, ha városban leteszem és nemsokára megyek vissza gyönyörűen indul. A másik jelenség pedig, hogy ugyan így délután pár km megtétele után, autópálya lehajtón(terhelés után) elveszem a gázt és mikor megint nyomnám, akkor néha berángat, nem tudom, hogy a kettő összefügghet e, fordulatszám nem esik le, csak dadog a motor, de egy gázfröccs után újra észhez tér. Összes gyújtás alkatrész cserélve lett, de már előtte is produkálta, új üzema. nyomás szabályozó, friss olaj, olajsz, üzemanyag sz, légsz cserélve, kiolvasás nem mutatott erre utaló hibát. Mi lehet a gond?

2019. aug. 5. 20:54
 1/4 anonim ***** válasza:
42%
vidd el szerelőhőz
2019. aug. 5. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
79%
Vidd el kiolvastatni. Ráadásul szerencséd is van mert pont melegen csinálja és azt akkor kitudják olvasni amikor nem jó.
2019. aug. 5. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
79%

Ja, ha van hibakód...


Hasonló hiba volt fater corsájában is, csak ott olyan volt, hogy menet közben is leállt ha már meleg volt a motor, főleg alacsonyabb városi tempóban, autópályán nem.


Hidegen minden jó volt, melegen nehezen indult, várni kellett míg visszahűl stb...

Hibakód nem volt, rakás dolog ki lett benne cserélve az AC pumpán keresztül különböző jeladókon át a gyújtótrafóig és az ECU-ig de ugyan az....


Tegnap vitték el a bontósok :)

2019. aug. 6. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

Elektronikus pillangószelep el lehet koszolódva, és túl dús vagy túl szegény keveréket kap, illetve a pillangószelep és/vagy a szívósor tömítésénél falsot szív, felsőholtponti, vagy alapjárati szenzor hiba/piszkolódás... Hirtelen csak ennyi jut eszembe.

Nekem is pont ugyanez a problémám -csak még nem volt rá érkezésem megjavíttatni. Igaz, ez egy 1.4-es Renault Megane 2.

2019. aug. 6. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!