Audi A4 b5 1.9 tdi 1999 évjáratú autóm hűtőrendszere folyamatosan levegős. Mitől lehet levegős a rendszer?
A csövek üzemi hőmérsékleten kemények, a műszerfal szerint nincs túlmelegedés. A hűtőfolyadék szint minimum szinten. Ha lecsavarozom a tartályt és megemelem, a vékony visszafolyó csövön buborékos víz áramlik a tartályba. Melegen ezáltal habosodik a víz. Már kezd a hajam kihullni, jó lenne valami megoldást találni. 7000 km óta ez a baja, se nem rosszabb se nem jobb. Kb. 4000km ezelőtt a szerelő CO2 teszterrel vizsgálta, negatív lett, ekkor hűtő öblítő folyadékkal kitakaritotta a rendszert, amely után olyan habos volt mint a fürdőkád 1 liter tusfürdőtől... 1x elvileg kilett öblitve desztvízzel, majd kapott tiszta fagyállót. Visco, termosztát, tartály, sapka vízpumpa új.
Ötletek?
Ha valami mosószert tettetek bele, azt nem csak egyszer kell kiöblíteni .
Tedd bele vagy kösd rá a vízvezeték slagot és mosasd egy fél órán át hogy kimossa minden honnan.
A szerelő szerint hengerfejes. Szét akarja szedni.
A csövek már előtte is keményedtek, és a túlnyomás miatt minimum alá ment a szint.
Azt állítja, hogy a tömítésnél beledudál a rendszerbe, amit talán az is bizonyít már, hogy apró fekete pernyék úszkálnak a hűtőfolyadékban... 😕
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!