Szerintetek mennyire jó vétel egy olyan 7-8 millió körüli 2012 es évjáratú hetes BMW vagy Audi A8? Kérhetem, hogy indokold a válaszod?
Például [link]
Várhatóan mennyit kellene költeni rájuk évente összesen? Mennyibe kerülne bennük egy nagyobb javítás? Mennyire megbízhatóak ha bennük van 200.000 kilométer? Mekkora tekintélye van ezeknek a felső kategóriás kocsiknak?
-egyáltalán nem
-kérheted
-nem lehet előre megmondani
-nem km-t veszünk hanem állapotot
-7/10
Nem annak való aki a pénzen gondolkodik.
Egyébként a kettő közül a BMW-t venném meg (pedig Audis vagyok) a V6 TDI egy betegágy.
Várhatóan mennyit kellene költeni rájuk évente összesen?
Kristálygömb a szervízben.
Mennyibe kerülne bennük egy nagyobb javítás?
Legyen zsebben pár misi amire nincs szükség.
Mennyire megbízhatóak ha bennük van 200.000 kilométer?
Régi csúcsmodell és megbízhatóság? Minél bonyolultabb valami annál több a hibalehetőség.
Mekkora tekintélye van ezeknek a felső kategóriás kocsiknak?
Az emberek 99,9%-a tesz rá amgasról ki mivel közlekedik, sőt még a típusjelzés semmi biztos hogy tudatosul bennük, max ha szabálytalankodik, akkor a sima bunko és paraszt helyett ajudis/béjemvés bunkó/paraszt lesz.
Az a baj, hogy nem egy nagyobb szervíre költhetsz rá 1-2 milliót, hanem annyit szinte biztos rá kell költeni akkor is ha nincs nagyobb baja! Ezeket a top prémiumokat azért adják el 7-8 évesen mert ekkor jönnek a brutális költségek.
Az A8-ban egy váltó felújítás 1,5 misi. A légrugók dettó. A turbó 7-800e. A porlasztók 200 / db és 6 van... És a végtelenségig lehetne sorolni. Bármihez kell nyúlni az szinte biztos misi felett lesz. És biztos lehetsz benne, hogy kell majd mindhez nyúlni. Vagy lehet vinni a sarki Józsihoz mert ő már a rendszerváltás előtt is zsigulikat bütykölt aztán megoldja okosba - csak olyan is lesz.
Presztizse az ilyen autóknak csak olyanok között van akik totálisan nem abban a körben mozognak, ahol a presztizs számít. Egy új Mondeo-t is többre néz az elit, mint egy 7-8 éves bömöst.
Márpedig aki ilyet akar, az ne a fillérb/száson gondolkozzon.
Ezekre kell költeni bőven, ha nincs komolyabb baja akkor is. Nézd meg mennyi egy vezérlés, egy féktárcsa/betét szett stb csak anyagáron, vagy éppen egy garnitúra gumi...
Ha lenne egyben 7-8 millióm nem ilyeneken gondolkoznék, hanem eggyel kisebb kategóriában sokkal jobb feltételekkel
"Egyébként a kettő közül a BMW-t venném meg (pedig Audis vagyok) a V6 TDI egy betegágy."
Annyira nem lehetsz nagy Audis, mert akkor nem írnál ilyet, hanem tudnád, hogy a 3.0 TDI az egyik legjobb dízelmotor a piacon (a BMW 3 literes sem rossz), persze egy V6-nak megfelelő fenntartási költséggel.
Én az Audit javaslom. Hogy miért? Nekem egy 2012-es A6 Avantom van. Az új Audik mellett sem tűnik idősnek, nagyon időtálló forma, a belső ergonómia tökéletes, minden át van gondolva. A motorja is nagyon jó, az enyémben lassan 350 ezer km van, még hibátlan. Légrugós, adaptív futómű van alatt, szintén hibátlan. Ez már nem a kezdetleges, régi Allroadokból származó légrugó, ami 2 évente tönkrement. Tekintély? Ki mennyit lát bele, engem kimondottan zavar, mert sokan kinéznek miatta, drága autónak tűnik, és ezt nem szeretem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!