Kezdőoldal » Ismerkedés » Tanulótárs keresés » Valakinek lenne kedve együtt...

Valakinek lenne kedve együtt nyelvet tanulni? Német, angol

Figyelt kérdés

19 éves lány vagyok és szeretném a nyelvtudásomat fejleszteni. Németül kb. középszinten tudok, viszont régóta nem foglalkoztam vele komolyabban és sajnos sokat felejtettem ez idő alatt, illetve kijöttem a gyakorlatból, úgyhogy szeretném felfrissíteni a tudásomat 😊

Angolul is szívesen tanulnék, abszolút kezdő vagyok, pár évet tanultam a nyelvet, de sosem ment igazán jól. Viszont elhatároztam, hogy angolból is szeretnék legalább középszintre eljutni.

Olyan embereket keresek akikkel tudnánk együtt tanulni és fejlődni. Szívesen leveleznék, beszélgetnék mind németül és angolul is.

Hálás lennék ha privátban jelentkezne valaki akinek van kedve (és türelme a bénázásomhoz 😅) hozzá! 😊

2023. ápr. 30. 20:08
1 2
 11/16 anonim válasza:

8: igen

Kérdezõ: ismernek olyant, akit potenciálisan érdekelhet, és olyannal is beszéltem már régebben, aki meg is szervezett ilyen klubot. Nem csak németül és angolul lehetett gyakorolni, de ez volt a legkeresettebb. Lefoglalt egy helyet (pld presszót vagy kocsmát) ahol elõre egyeztette, hogy hány asztalt szeretne. Ilyenkor persze fogyasztani is kötelezõ, de legalább bérleti és belépõ díjakkal nem kell számolni, egy ital meg egy szendvics meg végül is belefér.

Ott az volt a szokás, hogy érkezéskor megkérdezték angolul, hogy melyik nyelvek érdekelnének, és ahhoz az asztalhoz ajánlottak, ahol azt a nyelvet gyakorolták éppen. Ott már azon a nyelven mutatkoztál be, és becsatlakoztál az ottani témába. Ha több nyelv is érdekelt, akkor felajánlották amelyiknek már asztala, akár választhattál is, vagy nyithattál egy új asztalt, ha az a nyelv mást is érdekelt.

Hosszabb távon úgy jobban mûködött a dolog, ha valaki vállalta, hogy felkészül egy érdekes témából, amirõl lehet legalább egy-másfél órát beszélgetni. Ha volt rá mód, meghívtak az adott nyelvet anyanyelvként beszélõket is egy kávéra.