Kezdőoldal » Ismerkedés » Barátkozás » Itt lenne elég jelentkező egy...

Itt lenne elég jelentkező egy DnD kampányhoz?

Figyelt kérdés

Totál noob vagyok, még egyszer sem játszottam, de most újra kedvet kaptam hozzá, és itt annyi unatkozó ember van, hogy gondoltam időtöltésnek tökéletes lenne.

Akár online is lehetne, mondjuk Discordon. De amúgy szegedi vagyok, és 20/f

2023. ápr. 6. 16:26
1 2
 11/18 A kérdező kommentje:

#2, "Nekünk van épp kampányunk, szóval nekem nem férne bele, de a neheze a mesélő megtalálása. Mint teljesen kezdő gondolom nem te mesélnél."

-Mesélnék én, csak mint mondod teljesen kezdő vagyok, és nem azzal kellene kezdenem. De a későbbiekben (ha lesz,) biztos szeretnék DM lenni.

2023. ápr. 7. 02:38
 12/18 A kérdező kommentje:

#3, "Lányok is mehetnek?"

-Nem, sajnos lányok nem jöhetnek (persze hogy jöhetnek, ha van kedvük xd)

2023. ápr. 7. 02:38
 13/18 A kérdező kommentje:

#4, "Ha sikerül összehozni egy csapatot akkor lehet még kedvet is kapok hozzá :D"

-Na cool, kellett volna egy szavazást betennem, hogy 'igen, nem, talán' xd. De igen, az nem ártana ha összejönne egycsapat.

2023. ápr. 7. 02:39
 14/18 A kérdező kommentje:

#5, "Úgyis lehet jelentkezni hogy az egészről annyit tudok hogy készült egy film róla? 🤔 Lehet kipróbálnám, mivel elég kocka vagyok nyitott vagyok az ilyenekre, plusz magányos vagyok és jó lenne barátokat is szereznem. Viszont ha nagyon nem jön be akkor lehet kilépek, csak akkor vegyetek fel, ha ez nektek oke."

-Figyelj, nézz egy kicsit utána (olvass utána szabályoknak, nézz meg egy gameplayt youtube-on pl) És ha még utána is van kedved, akkor nyugodtan gyere. Nem baj ha később kilépsz. Még az is lehet, hogy én is kilépek később, ki tudja xd

2023. ápr. 7. 02:40
 15/18 anonim válasza:
Miért nem M.A.G.U.S.?
2023. ápr. 7. 07:49
 16/18 A kérdező kommentje:
Hasonlónak tűnik a dnd-hez. Majd utána olvasok később, vagy addig leírhatod a különbségeket ha van kedved, vagy hogy miért a magust szereted jobban... Zzzz