Edinasz kérdése:
Ha éppen pozitív LH teszt napján voltatok együtt kizárólag a párotokkal, és megfogant a baba, fiú vagy lány lett?
Figyelt kérdés
Két lány után szeretnénk fiút, azért lenne jó, ha fiú lenne..2021. ápr. 19. 13:10
1/13 anonim válasza:
Ennek 50% az esélye. És ugye azt tudod hogy a férfi felelős azért hogy milyen nemű lesz a gyerek? Amúgy csak hogy válaszoljak is: pont középidoben voltunk együtt, és fiunk lett.
2/13 A kérdező kommentje:
Kepzeld tudom hogyan lesz a gyerek, biológia tanár vagyok. Nem ez volt a kérdés. Czeizel Endre, aki még nálam is többet tanult, és tapasztalt, szerinte 75% az esélye, hogy peteérés napján fiút sikerül nemzeni,szovál kár a buta gúnyolódás! Arra vagyok kíváncsi, hogy az itt olvasók hozzák-e ezt az arányt! Ha valamit nem tudsz, inkább ne írj válszt! Köszönöm!
2021. ápr. 19. 13:20
3/13 anonim válasza:
Szia!
Mi amikor peteeres előtt voltunk együtt kislány lett.
Mikor pont peteereskor kisfiu, de ő nem maradt meg(sajnos kiderült hogy a párom fiút sose fog tudni nemzeni)
Úgyhogy én meg abban remenykedek, most kislány lesz, próbáltunk peteeres előtt együtt lenni, közben pedig nem. Meg egy vetelest nem szeretnek átélni..
4/13 anonim válasza:
Azért vegyél már vissza az arcodbol! Ha ennyire olvasott vagy akkor minek teszel fel kérdést? Légy együtt a férjeddel pont peteereskor és meglatod fiú lesz-e vagy lány... De ha ennyire biztos vagy a 75%ban akkor hajrá.
5/13 A kérdező kommentje:
Azert teszek fel kérdést, mert ennek az oldalnak ez a lényege! Kedves 13.29es válaszoló, nagyon sajnálom az eseted! Azt megkérdeztem, hogy miért nem lehet fiú utóda a párodnak? Köszönöm!
2021. ápr. 19. 13:51
6/13 A kérdező kommentje:
Megkérdezhetem*
2021. ápr. 19. 13:51
7/13 anonim válasza:
3x is fiú lett így. Most az első negatív napon voltunk együtt, a héten kiderül, hogy fiú, vagy lány siketült e.
8/13 anonim válasza:
Mi a pozitív teszt utáni negatív napon voltunk együtt mindkétszer. Először fiú lett, másodjára kislány :)
9/13 anonim válasza: