Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesés » Mit szóltok a görbémhez?

Mit szóltok a görbémhez?

Figyelt kérdés

[link]


a teszt miatt lelombozódtam

Most már félek, hogy valami nőgyógyászati bajom van.


Szerintetek?


2010. jan. 30. 16:25
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Most vagy 12 nappal ovu után. Még semmi sincs veszve, és ez nem nőgyógyászati eset. Egyszerűen túl korán teszteltél.
2010. jan. 30. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
korai volt....
2010. jan. 30. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

köszi

Sajnos lehet, hogy korai volt, csak mivel szerdára nem vártam ezért teszteltem pénteken.

Meg a férjem is meg volt őrülve, hogy mi lesz.


És a görbét milyennek látjátok?

2010. jan. 30. 17:02
 4/13 anonim ***** válasza:
Szerintem bíztató. Máskor le szokott esni a hőd mensi előtt?
2010. jan. 30. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
a mérésben még kezdő vagyok, csak egyszer próbáltam eddig. Akkor leesett.
2010. jan. 30. 17:33
 6/13 anonim ***** válasza:
Szia! A görbéd nagyon bíztató, egyet kivéve, hogy a cervix nyálkád tojásf., m azt mondják ha sikerül teherbeesned, akkor a várt menszi előtt krémes v. nem is kell h legyen!
2010. jan. 31. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:

[link]

Ez az új

2010. febr. 1. 16:14
 8/13 anonim ***** válasza:
Hány naposak a ciklusaid? Hol méred a hőt? Mennyi ideig? Ezek mind nagyon fontosak, amik nem derülnek ki, hogy segíteni tudjak!
2010. febr. 1. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

28 naposak, szájban mérem digitálissal minden reggel hatokor, és a csipogás után még várok a kivétellel.


Köszi előre is a segítséget!!!

2010. febr. 2. 08:24
 10/13 anonim ***** válasza: