Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesés » Barátommal pettingeltünk, és...

Barátommal pettingeltünk, és attól félek, hogy a kezén maradt egy kevés ondó, és aztán ért hozzám. Mikor felkeltem iszonyúan fájt a hasam, ugye nem lehet semmi baj?

Figyelt kérdés
Nagyon félek, kezdő vagyok az egész dologban. Még szűz vagyok, csak nem leszek terhes egy ilyen hülyeség miatt, ugye?
2008. jún. 26. 11:52
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:
Félre ne értsétek, nem magának csinálta, csak hátha a kezére is került. Kérlek ne ugassatok le!:(
2008. jún. 26. 11:54
 2/13 anonim ***** válasza:
nem valószínű, h így terhes leszel... mikor kellene megjönnie?
2008. jún. 26. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

Mikor fájt a hasad? petting után rögtön?

Ha bármi "baj" is lenne, azaz baba, annak minimum 2 hét mira valami jele lenne. De szerintem megnyugodhatsz.

2008. jún. 26. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
Amint a sperma hideg helyre kerül ill. levegővel érintkezik azonnal terméketlenné válik!! Pettingtől nem lehet teherbe esni!! Csak a hüvelyben marad életképes!
2008. jún. 26. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
Elvileg 2 hét múlva jön meg, de akkor már semmilyen tabi nem segít,ha kiderül valami:( Ráadásul szüleim nem tudnak az egészről semmit, és elég konzervatívak, 18 éves koromig nem lehetett volna semmi(16 vagyok). Nagyon félek:S
2008. jún. 26. 12:12
 6/13 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!:)
2008. jún. 26. 12:13
 7/13 anonim ***** válasza:
NYugalom! Tuti nem vagy terhes. Legközelebb vigyázzatok sokal jobban!!!!!!
2008. jún. 26. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
0%
de terhes lehetsz,hétvégén már mész szülni!!!!az ilyen idiótáktól vagyok ki!ne pettingelj bazd meg,ha nem tudod mitől leszel terhes!
2008. jún. 26. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza: