Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Teherbeesés » Covid a terhesség elején? Kin...

Covid a terhesség elején? Kinek milyen tapasztalata van?

Figyelt kérdés
Anyukámnak tegnap pozitív lett a Covid tesztje. Nekem is hőemelkedésem van. Ma vagy holnap jön a mentő tesztelni. Valaki volt várandosan Covid-os? A terhesség legelején vagyok. Pár napja teszteltem pozitívat.
2021. jan. 1. 07:19
1 2 3
 11/21 A kérdező kommentje:
Laikus vagyok. Egy csoportban olvastam ahol régóta írnak kismamák. Eddig csak olyat olvastam, hogy nem lett baj. Tehát nem csak az orvos véleménye elkapján mondtam. Rengeteg anyuka írt aki benne volt, hogy nem lett semmi baja. Egyszerűen csak azt nem értem, ha valóban nagy bajokat okoz a várandós nőknél a vírus akkor hogy ne írnak róla minden féle az anyukák. A vilaghalos terjedés lehetetlen megakadályozni. A média sajos valóban nem őszinte, az orvosok valóban nem mondanak el mindent,de a vilaghalos terjedés ellen nem lehet tenni. Akkor miért nem beszélnek erről? Nem kellene nagyobb híre legyen. Gondolják át az emberek a gyermekvállalást.
2021. jan. 1. 16:15
 12/21 anonim ***** válasza:
100%
Mert ha valaki elvetél 1000 és 1 oka lehet. Míg 100% nem bizonyított addig nem fogják azt mondani hogy a covidtól. Ahogy azt se hosszútávon jár e valamivel ...
2021. jan. 1. 16:48
 13/21 A kérdező kommentje:
Igen, én is azt mondom. Nem tudni azt sem, hogy igen azt sem, hogy nem. Eddig is sok vetélés volt sajnos. Idén sajnos nekem is volt már egy missed ab.-om, pedig akkor nem voltam Covidos es az is biztos, hogy rengeteg nő írt arról, hogy atesett a víruson és nem lett baja. Sokaknak már megszületett a babája és egyenlőre nem diagnosztizáltak semmit. Nem egyszerű eldönteni,hogy mi az igazság.
2021. jan. 1. 16:58
 14/21 anonim ***** válasza:
Szerintem az se mindegy a terhesség mely szakaszában kapja el az ember.
2021. jan. 1. 17:09
 15/21 A kérdező kommentje: