Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Kisgyerekek » Tejfehérjeérzékeny gyerekek...

Tejfehérjeérzékeny gyerekek szülei, adtok tippeket?

Figyelt kérdés
2012. márc. 9. 07:36
 1/8 A kérdező kommentje:

még kezdő vagyok, légyszi mondjatok pár bevált dolgot, márkát, mit eszik a gyereketetk? rizstejet hol lehet kapni? túrót lehet helyettesíteni valamivel? létezik olyan csoki, amiben nincs tej? sajt?

egyelőre tej-és tojásmentes diétát kell tartanunk, remélem, csak rövid ideig...nehezíti a dolgot, hogy húst egyáltalán nem eszik a kislányom. 3,5 éves.

minden tippet megköszönnék:)

2012. márc. 9. 07:39
 2/8 anonim ***** válasza:

Túrót nem tudom mivel lehet helyettesiteni,de a joya termékeket ami szójatej,és joghurt,intersparban is lehet venni,rizstej a dm-ben is van.

irass milupa som tápszert,kisfiam ezt issza.

2012. márc. 9. 07:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Pékárúból csak a vizes kiflit ehetné, de inkább én sütök kenyeret, ebbe darálok magokat is, abba is sok ásványi anyag van. Méz, lekvár, müzli szárazon, csipegetni most a sláger. Vannak csokik, és jó termékek a dm, rossmannban vásárolunk mi is, ott segítenek az eladók. Rengeteg, zöldség, gyümölcs, ehhez írok majd recepteket, de most mennem kell, mert fel kelt a fiam.
2012. márc. 9. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

[link]


itt megtalálod milyen termékeket lehet fogyasztani.

2012. márc. 9. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Tápszert az orovs tud javaslatra felírni, nekünk milumil pepti 2 plus van, egész jó íze van, de csak zabkását és kakaót tudok belőle készíteni, nem issza.

A szójás dolgokat nem ajánlom, mert az is okozhat allergiát.