Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Kisgyerekek » Lesz bármilyen hátránya...

Lesz bármilyen hátránya annak, hogy a lányom jövőre úgy megy elő osztályba, hogy tud írni, olvasni?

Figyelt kérdés
2011. ápr. 9. 10:41
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
65%

előző

Egy gyereknek semmi szükség versenyistálló jellegű iskolára az alsó tagozatban, ahol meg felvételi van oda adnám legkevésbé a gyerekemt, ez egy idióta dolog, szívem szerint be is tiltanám.

De úgy látom, ez NEKED fontos, hogy dicsekedhess a gyerekeddel.

Minidg az kell nézni, ami gyereknek jó, tőle kell megkérdezni, hogy hova szeretne járni és nem azt kell ráerőltetni , amit TE szülő szeretnél.

egy negydiks fiú anyukája vagyok amúgy

2011. ápr. 9. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
22%

jó, bocs, soha nem találkoztam még olyan gyerekkel, aki ne tudott volna írni-olvasni 5-6 éves korára (és a fiam csoportjában, ahova 30 gyerek jár szintén a legtöbb gyerek 4 évesen betűket ír) Így én ebből indulok ki és nem látok ebben semmi furcsát.

Persze neked más a tapasztalatod, te olyan gyerekekkel találkozol, akik nem tudtak.


Egyébként nem dicsekvés, de ha már tud írni-olvasni, nem adom olyanok közé, akik nem. Hiszen akkor ők valóban visszahúzzák és unatkozni fog, elveszti a kedvét. Hanem olyan helyre adom, ahova a hozzá hasonlók járnak. És akkor tud fejlődni, mert nem neki kell plusz feladat, hanem alap.

És egyébként meg is van a lehetőség erre, mert ,magánoviba jár, ahonnan egyenes az út egy általános iskolába ( és onnan a város legjobb gimnáziumába , de a gyerekem és a csoporttársai ezt az utat fogják bejárni, mert direkt így van kitalálva. és így együtt vannak a gyerekek ovis kortól egész középiskolás korig. Mert egy egységben működik. Mondjuk ez független az írás-olvasástól, akkor is így lenne, ha történetesen nem írna-olvasna.

2011. ápr. 9. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
Érdekes, hogy van itt olyan, aki még nem találkozott olyan gyerekkel, aki ne tudott volna írni 5-6 éves korára. Én huszonakárhány éve voltam elsős, kb. olyan 28 fős lehetett az osztályunk és 2 gyerek volt, aki tudott írni, olvasni, számolni. Nagyon unták magukat, egyszerűen fölöslegesen jártak elsőbe. Arról nem is beszélve, hogy a többi gyerek meg pont azért cukkolta őket, mert már mindezt tudták és idegesítette őket.
2011. ápr. 9. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
0%

Számszerűleg nem tudnék statisztikát mondani, de nyilván a 39 gyerekből nem volt mindenki ugyanolyan képességű, hiszen volt cigány osztálytársam is, volt vagy 14 éves és első osztályos- na ő biztosan nem tudott írni-olvasni, volt értelmi fogyatékos is, meg sok-sok rossz tanuló, akik nyolcadik végére sem tanultak meg rendesen írni-olvasni.

De abban biztos vagyok, ha egy gyerekkel foglalkoznak, nincs semmiféle hátráltató körülmény, jó oviba jár, meg tanul írni-olvasni 6 éves korára. Sokan teljesen maguktól, úgy hogy senki nem tanítja őket.

És mondom itt is olvastam kommentet, hogy 2 évesen olvassa a gyerek az autók rendszámait, nehezen hiszem, hogy még 4 évig megreked ezen a szinten és nem jut el oda, hogy 6 évesen írjon-olvasson.

Egyébként pedig eleve ostobaság, amit írtok, hiszen attól, hogy tud írni-olvasni az iskola nagyon sok újdonságot nyújthat. Eleve többféleképpen tanulják a betűket írni (általában ezek a gyerekek a nyomtatott nagy betűket tudják leírni), nem tudják az írott betűket, nem tudják az összekötéseket. És emlékszem a rengeteg játékos feladatra, amik szintén élvezetesek egy írni tudónak is.

Olvasni pedig nem lehet eleget és az olvasást gyakorolni sem. (nem véletlen most azon gondolkodnak a középiskola első osztályában csak olvasás óra lenne, mint általános iskola első osztályában- ami persze nem azt jelenti, hogy az általános iskolából kikerülők nem tudnának olvasni, csak aztán elfelejtenek, mert nem olvasnak)

2011. ápr. 9. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
Főleg ma már elég vegyes osztályok vannak, az iskolák is spekulálnak a támogatásokra és nálunk minden osztályban van SNI-s gyerek is. Nem tudom a pedagógusok hogy bírják, de vmikor ezért voltak a kisegítő iskolák. Tehát, ha az osztály lassabb tempójú, aki olvas unatkozik és esetleg irigyli a butát, mert a tanító azzal többet törődik.
2011. ápr. 9. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!