Váltott itt valaki iskolát általános iskolás gyerekével? Pozitív tapasztalatokra lennék kívácsi.
Sajnos már úgy érzem, nálunk már tarthatatlan a helyzet. A gyerekek és szülők jó fejek, de a tanítók és az igazgatónő is borzalmas. A gyereket beskatulyázták már elsőben (bár számukra minden fiú a „rossz” kategóriából indult), a pedagógiájuk alappillére pedig a megszégyenítés. Hiába próbáltam kooperálni velük, lehetetlen.
Nem ragozom tovább, váltani szeretnénk, de a sok rossz tapasztalat miatt görcsben van a gyomrom a témától, attól félek, minden állami iskola ilyen. Nyilván ide is úgy jöttünk, hogy jól körülnéztünk, és bedőltünk a sok pózoló mosolynak, kedvességnek az igazgatónő és a tanítók részéről.
Ha valaki váltott, és jobb lett az életük ettől, kérem, írjon pár biztató szót!
Köszönöm a válaszaitokat! Nem elsős gyerekről van szó, harmadikos, és tudom, hogy ha alsóban még sikerül is jó tanítónőt választani, felsőben már sok tanár van, és ahogy a 2. válaszoló írta, van ilyen is, olyan is köztük – de nem bánnám, ha legalább egy-két jó tanár lenne. Azt hiszem, az igazgatón is múlik, milyen a tanári állomány.
Erről mit gondoltok?
A 2. válaszolótól kérdezem, aki 8.-os: nálatok (bármelyik iskolában, ahová jártál) általános (volt), hogy külön tanárhoz kell járnia a felsős gyerekeknek? A mi sulinkban a felsősök szülei azt mondják, az osztályok háromnegyede külön matek- vagy magyartanárhoz jár, mert nem adják le rendesen az anyagot a felsős tanárok…
3. válaszoló: ez elég lelombozóan hangzik. Bár nálunk is volt ilyen, az anyuka szerint azért akarta áthozni a gyereket, mert a tanítónők folyton ordítoztak a másik suliban… aztán innen is elvitték (nem csodálom, én mondtam neki előre, hogy ez sem jobb).
A 4. válaszolónak: köszönöm, ezek szerint nektek bejött a váltás, ennek örülök. Elmondanád, ti mire figyeltetek, mikor kerestétek az új iskolát (pl. igazgató személye, oda járó gyerekek milyenek stb.)? Mint írtam, kicsit félek, hogy újra melléfogunk, persze ahogy a 2. válaszoló írta, lehet újra váltani, de azért elkerülném, ha lehetne…
Nem elsős a gyerek már, és úgy tudom, majdnem minden suliban vannak „próbanapok”, szóval arra készülök, hogy csak szeptembertől megy úgyis.
(És bocs az elírásokért, most láttam, hogy már a kérdést sem sikerült helyesen kiírnom.)
Hát nekem szerencsém volt, mert a másik iskolában dolgoztam egy ideig a tanárokkal és így napi szinten belelattam az órákba, megismertem a stílusukat, láttam a diákok hozzaallasat is, nem csak a bemutató órák "előadásait ". Ha van rá lehetőség, akkor a kiszemelt iskola diákjai a legjobb informatorok, tőlük lehet a legbiztosabban a valóságot megtudni.
4. voltam
2. válaszoló vagyok:
Az előző suliba nem nagyon jártak különtanárhoz, de ott voltak korrepetálások és a tanár választotta ki hogy kinek kell mennie (bár azzal se értünk túl sokat)
A mostani suliba elég sokan járnak különtanárhoz bár nem azért mert nem adják le rendesen az anyagot hanem ők gyengébb képességűek illetve BTM-es vagy SNI-s papírjuk van. 1 tanárral van bajom az a biosz-kémia, nagyon ki se nyitottuk a könyvet szeptember óta csak megvettük, témazáróra az összefoglalást egy mondatba megírtuk aztán szabad foglalkozás, szóval ő tényleg rosszul tanít, de a bioszt csak be kell magolni, a kémiából ha már legalább a fogalmak megvannak a 3-as is megvan. A többi tanár igyekszik elmagyarázni az anyagot. A magyartanár pedig újra megtanítja azt amit eddig vettünk mert a félévi dolgozat átlaga nagyon rossz lett, bár nem tudom melyik tanár adta volna le mégegyszer az anyagot
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!