Mosható pelenka miatt piros a feneke. Mit rontok el?
Figyelt kérdés
Kézzel mosom, majd ecetes vízben áztatom, utána mosógépben mosom. Totál piros lett a feneke én kezelem rosszul ezeket a pelenkákat vagy magára az anyagra lehet allergiás? Most kezdtem egy kicsit kezdő vagyok és nem akarom, hogy az én tudatlanságom miatt okozzak kárt benne.
Vegyél normális pelenkát. Nyilván vagy amivel mosod, arra allergiás a babád, vagy irritálja, vagy ki tudja. Próbáld meg az eldobható pelenkát és abból is a jobb minőségűt, nem a műanyag vacakokat.
Ezekkel a videokkal többször is összefutottam már, de nálam nem aktuális, tehát nem néztem végig.
Nem tudom te láttad e már, sokaknak hasznos volt, hátha neked is.
2019. júl. 14. 12:57
3/13 anonim válasza:
Ecetben nem áztattam soha, bár azzal szoktam takarítani, szóval szeretem, de a pelenka anyagát szerintem károsítja. Használat után benedvesítettem a pelenkát, és nedvesen tároltam, este kimostam mosószerrel és adtam hozzá egy kanál pelus fertőtlenítő adalékot. Gondolom a mososzerre allergiás, vagy az ecetre, ha esetleg marad benne valamennyi. Próbálj másik mosószert.
2019. júl. 14. 12:59
4/13 anonim válasza:
3 mishato pelenkás gyerekem van. Milyen típusú pelenkat használsz? Mivel mosod?
Pl. Szénszálas betezre sok babának érzékeny a bőre
2019. júl. 14. 13:17
5/13 anonim válasza:
Plusz
Van olyan, hogy a baba széklete,vizelete a ludas.
Mosipelusban nem vagyok kompetens, de e lányomnak eldobhatósban is vannak napok, amikor bajododik..
Lehet az anyagra is allergiás, meg a mosószerre is, meg a popsitörlőre is, meg lehet simán fogzástól is popsi-kicsípős a kakija, ha a többi eddig bevált, és most jött elő.
2019. júl. 14. 13:26
7/13 A kérdező kommentje: