Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Rendelt már valaki a Rossmann...

Rendelt már valaki a Rossmann webshopjából? Segítségre lenne szükségem.

Figyelt kérdés

Okt. 14-én (szombaton rendeltem) 6000 Ft értékben. Az oldalon fel volt tüntetve, hogy 3-5 nap a szállítás a Glamour napok miatt.

Posta házhoz szállítást választottam kézbesítési módként.


Az összeget levonta a rendelésem után rögtön, jött az sms értesítés is.

Viszont.. csütörtökön 2 olyan sms-t is kaptam, hogy sikertelen vásárlás és a rendelésem összege fel volt tüntetve (olyan, mint amikor rendelnék, de nincs elegendő összeg a számlámon, de ugye ez lehetetlen, mert egyszer már levonta).

Felmentem a honlapra, és továbbra is az volt kiírva a korábbi rendeléseknél, hogy "sikeres".

Nem tulajdonítottam nagy jelentőséget az sms-nek, vártam, hátha pénteken megérkezik.

Nem jött a postás és értesítőt sem hagyott.


Gondoltam, ha keddig nem jön meg, akkor keresek elérhetőséget és érdeklődöm. Viszont ma felmentem a honlapra és az van ott, hogy törölve. Én nem vontam vissza semmit... és a pénzem is le lett vonva.


Ilyenkor mi a teendő? Valaki járt már így?


2017. okt. 22. 22:38
 1/7 anonim ***** válasza:
Szerintem hívd fel őket és mond el mi a panaszod. Nekünk még nem volt ilyen. Majd írj , hogy mire jutottál , hátha megesik ilyen velem.. Remélem csak valami adminisztrációs hiba.
2017. okt. 22. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

Felhívom őket mindenképp..

Rossmann-tól még nem rendeltem, de most nem volt lehetőségem elmenni az üzletbe, ezért rendeltem online.

Előreutalással fizettem főként ezért nem értem, hogy hogy törölhették. Utánvéttel más lenne, ha pl nem veszem át, akkor semmisnek tekintik, de így... nem értem.


Én is remélem, hogy valami baki, és megkapom a csomagot vagy a pénzemet. Számít az a 6000 Ft.

2017. okt. 22. 23:15
 3/7 anonim ***** válasza:

A glamour-os hétvégén nekem rendelnem se sikerült, valami gubanc volt a rendszerükkel (valószínűleg túlterhelt).

Korábban (korábbi glamour-napokon is) sose fordult elő ilyen. Meg olyan se, mint veled. Hívd őket!

2017. okt. 23. 06:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Hívd fel őket. Nekem más gondom volt, akkor kézségesek voltak, én kifizettem a 2 órás időkaput de anélkül adták fel, még aznap visszautalták azt a pénzt.
2017. okt. 23. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Holnap reggel hívom őket, remélem megoldódik.

Köszönöm szépen.

2017. okt. 23. 10:07
 6/7 anonim ***** válasza:

Ugyan én nem rendeltem soha előreutalással, mindig az utánveteles fizetést választom.

De ne ird le az online rossmannt :) évek óta rendelek tőlük :) nekem másfél 2 nap és szállítanak is.

De a postánál állitólag nagy gubancok vannak. Bár ez nem a postás vétke most.

2017. okt. 23. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Tegnap telefonáltam, azt mondta a hölgy, hogy nincs törölve a rendelésem, hanem egy termék hiánycikk, ezért nem küldték el. Azt mondta utána néz és visszahív, hogy melyik termék, illetve hogyan tovább. Ez nem történt meg.


10 perce kaptam egy e-mail üzenetet, mi szerint a zárolási felhatalmazásuk lejárt, ha szeretném a csomagomat UTÁNVÉTTEL ÚJRA FIZESSEM KI.

Jeleztem, hogy egyszer már elutaltam az összeget... Most várom a választ..

2017. okt. 25. 13:51

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!