Szeretném írásban is bejelenteni a terhességem. Konkrétan mi legyen ebben a levélben? Van-e erre valamilyen formanyomtatvány, vagy valamilyen sablonszöveg?
Én a nőgyógyászomtól kértem papírt, ami igazolja a terhességem.
Azon minden rajta volt ami kell, de semmi bizalmas, pl hüvely méret, méhnyák, hám stb.
Csak az időpont és, hogy terhes vagyok.
Nem kért más papírt a munkáltatóm.
Szerintem nincs hozzà hiv papir.
Én annyit tettem, hogy 14-15 hetesen a hr- nek ìrtam egy ìmélt,hogy adókedvezményt kérnék plusz,hogy mikortól lennék cseden. Meg persze csatoltam a papìrokat( orvosi igazolàs,adókedvezmény papìr stb)
Szerintem pusztàn a terhesség tényét felesleges külön bejelenteni. Azt megtettem szóban a közvetlen főnökömnek plusz a szàmomra fontoskollegàknak.
Én először szóban mondtam el a főnöknek.
A beszélgetés után meg leírtam emailben (másolatban a HR-nek): A szóban elmondottakat megerőstve leírnám, hogy állapotos vagyok. A szülés várható időpontja.... Várhatóan ...-ig dolgoznék, ha az egészségi állapotom engedi. Ha bármi egyéb kérdésük/kérésük lenne, akkor állok szolgálatukra.
Ebben így minden fontos infó benne volt. Nálunk nem kértek semmilyen orvosi papírt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!