Szerintetek milyen esetekben van lehetőség a babakocsi árának azonnali visszakérésének, vagy pedig azonnali cseréjének?
Nálunk napi használatban van (abban alszik el), és eltört a lábtartónál a váz. Hétfőn tudunk bemenni. Volt valaki ilyen helyzetben?
Köszönöm a választ!
Hát azért ha más terméket használsz fél évig, és elromlik, azt sem cserélik ki újra.
Azt hiszem, úgy van az aszf-ben, hogy garanciális a termék x ideig, ha ezalatt valami gond van vele, első körben a javíttatást kell állnia a forgalmazónak, és ha ez több ideig tart, csereterméket kell biztosítania a javítás időtartamára. Ha nem lehet javítani, akkor cserélnek.
De ilyet hogy lehet tanácsolni, hogy legyen bunkó? én is a kereskedelemben dolgozom, elhiheted, javíttatok a bunkónak is, de az tuti, hogy nem töröm össze magam a kedvéért.
Köszönöm nektek!
Én is dolgoztam a kereskedelemben, sőt kereskedő a végzettségem is. Nem szeretnék bunkó lenni, és nem is fogom saját ktg-emre megcsináltatni a garanciális kocsit. Nekem nem kell teljesen új kocsi, csak maga a váz legyen új, a huzata (a miénknek) teljesen megfelel. Vannak még hibái a kocsinak (tolókar lötyög, az egyik oldalon a rugózása olyan kemény, hogy nem lehet kézzel lenyomni, míg a másik oldaon olyan puha, hogy egy ujjal lenyomható, öntési hibás a "karfa", ahol a fekvő pozíciót lehet állítani fém izé lötyög a szegecsnél...) Na ezek miatt lenne jó kiharcolni valahogy az új vázat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!