Liliputi cipő talpa több helyen kifeslett, elszakadt. Hülye voltam, hogy hagytam, hogy csak javítsák? Kötelességük lett volna cserélni?
Ikreimnek vettem már másodszorra ott cipőt. Most az egyik babámé egy hónapon belül elkezdett tönkremenni, kiszakadt több helyen a talpa, vagyis elkezdett több helyen fesleni és így tovább szakadt. A másik cipővel ill. az előző méretből vett 2 cipővel nem volt semmi gondunk.
Visszavittem, de közölték,hogy ilyenkor talpcsere van. (merthogy csak a talpa szakadt) Itthon utána mondta a férjem,hogy kötelesek lettel volna kicserélni. Én nem vagyok tisztában a vásárlói jogokkal, de tényleg nem logikus, hogy ha én veszek, -egy nem az én hibámból adódóan silány terméket,- akkor miért kell nekem utána , miután ugye fizettem érte, elfogadni a javítást, várni 2 hetet, hogy megkapjam a terméket, stb...??? Most már lassan 2 hete nincs cipő a babám lábám, a zoknit tépi le magáról meg más cipőt is. Fizettem valamiért, amit most nem is tudtunk használni. Jogos ez? Valaki tudna segíteni?
Köszi a válaszokat!
De ha én ragaszkodom a cseréhez, mert hát ugye azért vettem,hogy legyen cipő a gyerkem lábán, akkor sem kellett volna cserélni? Persze már mindegy, már lassan 2 hete ennek, tehát várom,hogy üzenjenek, kész a cipő, csak úgy érdeklődöm.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!