Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Családi pótlék » Három pici gyermeket nevelünk....

Mzsuzsa8 kérdése:

Három pici gyermeket nevelünk. Decemberben egyáltalán nem kaptunk családit. Miért? Ötletek?

Figyelt kérdés
Járt már valaki így? Értesítést nem kaptunk semmilyen formában. A számlánkkal semmi gond... tudtok segíteni?
2017. jan. 2. 16:32
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
87%
Lehet újat mondok, de ez az oldal nem a MÁK panaszirodája.
2017. jan. 2. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
90%
Novemberig jött rendesen, de a december kimaradt? Vagy új igénylésről van szó? Amúgy hívd fel az mákot.
2017. jan. 2. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
91%
Hidd el, ezt itt neked senki sem fogja tudni megmondani, tippelni meg felesleges. Holnap 8 óra után, ügyfélfogadási időben hívd fel a területileg illetékes Államkincstárnál a családtámogatási osztályt és ott tájékoztatni fognak, hol került hiba a rendszerbe és miként bírják ezt korrigálni, milyen határidővel. Ha a Te nevedre érkeznek az ellátások, akkor az alap adataidon kívül még a TB számodat készítsd elő. az első ügyfélszolgálatos aki felveszi, sokkalta hasznosabb információt tud adni majd neked, mint itt 100 gyakoris kommenetelő.
2017. jan. 2. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat. Tervem, hpgy holnap telefonálok, csak ma vettem észre, hogy nem jött összeg a számlára és gondoltam járt már így valaki.
2017. jan. 2. 16:47
 5/11 anonim ***** válasza:
Hogyhogy nem vetted eddig eszre? Mindenhonnan az folyt, hogy decemberben ket utalas is lesz.
2017. jan. 2. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Elég gáz, mert a januárit is karácsony előtt küldték.
2017. jan. 2. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
0%
Remelem, nem ma vartal ujabb utalast...
2017. jan. 2. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
57%
valószínű, ha most vette észre, hogy a decemberi utalás nem érkezett meg, akkor nem a családiért remeg, utolsó...
2017. jan. 3. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Kérdező! Sikerült kideríteni az okát?
2017. jan. 3. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:

Köszönöm a hozzászólásokat, az elítélést, hogy utolsó... vagyok.

Sikerült kapcsolatba lépni velük, ők ki is utalták a pénzt, a bankot kell elővenni, hogy mi történhetett.

És bocs, ha megpróbálunk spórolni és csak akkor hozzányúlni a pénzünkhöz, amikor nagyon szorul a hurok!

2017. jan. 3. 15:08
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!