Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Betegségek, oltások » Felétek is nagyon túlterheltek...

Felétek is nagyon túlterheltek a gyermekorvosok és asszisztensek?

Figyelt kérdés

Idén először beteg a gyermekem, tehát nagyon régóta nem voltunk bent a rendelőben. 10 percenként jöttek a gyerekek időpontra, ezen kívül jöttek időpont nélkül is. Mindenki után fertőtlenítettek kilincset és vizsgáló ágyat. Állandóan csengett a telefon, amíg mi bent voltunk kb 10 percet, az asszisztens 9 igazolást írt, többiek receptet kértek, időpontot. Nem tudom hogy lehet ennyi helyre figyelni? Aztán elnézést kért amiért elfelejtette milyen receptet kértem az elején, és könnyes volt a szeme. Kérdeztem hogy minden rendben van, történt valami rossz? Azt mondta teljesen kimerültek, minden nap +3-4 órákat bent vannak, naponta kb. 50 emailt kapnak, 90-110 beteget látnak el minden nap.

Nem is gondoltam volna, mindenhol azt olvasni, hogy alig lehet bejutni és semmit sem csinálnak.

Nektek mi a tapasztalatotok?


2021. dec. 8. 19:21
 1/8 anonim ***** válasza:
75%
Nem. Nálunk orvos sincs.
2021. dec. 8. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Ez attól is függ hányan vannak a praxisába. Ahol többen vannak az adott körzetbe az sajnos ilyen. Nekünk a közelünkbe két gyerekorvos van, a miénknek a körzetébe kevesebb a gyerek, mint a másikba. A másik doktornő sokkal leterheltebb, és sokkal több idő volt, amíg választ kaptam az e-mailre amit írtam, a telefont fel se vették (gondolom folyamatosan vonalba voltak). Végül ahova mi tartozunk, ott sokkal gyorsabban tudtak válaszolni, és a rendelő se tömött. Illetve nem lehet időpont nélkül menni.


(Költözés miatt beszéltem mind a két gyerekorvossal, mivel nem volt egyértelmű kihez tartozunk)

2021. dec. 8. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
19%
Ezt a gyermekorvosotoktól és az asszisztenseiktől hallottad, vagy önmagad gondolod hogy így van?
2021. dec. 8. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Valamelyik nap éjfélkor válaszolt egy emailre a gyerekorvos… Nálunk csak időpontra lehet menni, és telefonon meg e-mailben konzultálunk az orvossal, ha nem muszáj nem megyünk a rendelőbe, amikor megyek az igazolásért amit az ablakból adnak ki, úgyis megkérdezik, hogy van a gyerek mit csináljak ha nem javul az állapota és hogy tájékoztassam őket is.
2021. dec. 8. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
A mi gyerekorvosunk nincs ennyire leterhelve, legutóbb a betegrendelésen összesen voltunk 5-en és mire mi távoztunk csak egy valaki várt utánunk, egészséges rendelésen 3-an voltunk a váróban ide időpontra érkeztünk, egyik alkalommal sem vártunk többet 15 percnél. Ha írok emailt akkor arra rendelési időtől függően pár órán belül mindig kapok választ és megoldást. A doktornő és az asszistens mindig csak a gyerekemre figyel ha ott vagyunk, teljesen képben vannak mindennel, kedvesek, türelmesek. Szerencsések vagyunk mert egyébként egy nagyon jó doktornő szerintem és a lányaim is nagyon szeretik, még betegen meg oltásra is vidáman mosolyogva mennek hozzájuk.
2021. dec. 8. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Nálunk most borzasztó a helyzet.

Csak időpontra lehet menni, ami tök jól is működött egy darabig.

Aztán minden elcsúszott. A telefont nem veszik fel, ha nagy nehez felveszik, akkor is teljes fejetlenség, 3x el kell mondanom mindent, mert nem oda figyelnek. Az időpont foglalásnak sincs semmi értelme, mert így is 10en vagyunk a váróban, simán oda hívnak egy időpontra 3-4 beteget is. Bent a rendelőben is egyszerre 5 felé figyel a doktornő is meg az asszisztens is. Katasztrófa az ellátás most nálunk.

2021. dec. 8. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Telefonon kell hívni a dr-nőt. Elôször táv gyógyászat van. Ha nem javul, ad időpontot. E nélkül nem mehet senki oda. Szerencsére akkor max 2 várakozó van.

Amúgy telefonon elérni' művészet. Kb 50-dik hívásra sikerül.

2021. dec. 8. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Felénk is borzasztó a helyzet. Nem lehet csak úgy bemenni, mert csúnyán néznek rád. Októberben bevittem a lányomat, mert könnyezett, váladékozott a szeme. Persze megvizsgálta, kötőhártya gyulladása volt, de azt mondta, evvel felesleges volt bemenni, legközelebb bármi van, telefonáljak. Ja, volt olyan, hogy egész rendelési időben 5-10 percenként hívtam, mindig foglalt volt. Szóval bemenni nem lehet, de telefonon elérni sem őket. Olyan is volt, hogy az akkor 9 hónapos fiam nagyon köhögött, felhívtam őket, mondta a doki (de vmikor az asszisztenssel tudok csak beszélni), hogy mit adjak neki. Mivel nem változott a helyzet és lázas is lett, akkor mondta hogy vigyem le. Kiderült, hogy hörghurutja volt. Ismerősöm kislányát is telefonon keresztül próbálta diagnosztizálni, tüdőgyulladása lett, kórházba került. A rendelőben általában sokan vannak, egyik asszisztens telefonnal a kezében rohangál, az orvos próbálja minél rövidebbre fogni a vizsgálatot, közben, ha hívják, a másik pácienssel is kommunikál. Ha időpontra megyünk, szerencsére nem kell sokat várni. De amúgy a felnőtt orvosi rendelőben sem rózsásabb a helyzet.
2021. dec. 8. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!