Van vkinek tapasztalata webáruházbol rendelésről? Segítene, hogy mit várhatok most?
Figyelt kérdés
Salus webáruhazbol rendeltem szupinált cipőt.korrektül megadtam az adatokat a számlázási adatokkal együtt mindent maximálisan helyesen.
Erre jön az e mail hogy a számla elkészült (totálisan rosszul kitöltve)és 28-án (vasárnap...)hozzák az árut.
Visszaírtam e mail fiokbol is, a weboldalukon is, hogy ne szállitsanak amíg nem javítják a számlát.
Azota SEMMI válasz. (holott az oldalukon az áll hogy 48 órán belül szállítanak, azöta 72 óra is eltelt...)
Vasárnap nem jött semmi, ma meg válaszra sem méltatnak...
Ez egy megbízhatatlan cég amugy?
2016. máj. 30. 13:20
1/2 A kérdező kommentje:
A vevőszolgálat telefonon annyit mondott, utánanéznek, visszahívnak.
2016. máj. 30. 13:29
2/2 Snorri válasza:
Azt javaslom, hogy állj el a vásárlástól, most. Jogod van hozzá, mond le e-mailben, de a biztonság kedvéért írj levelet is, add fel ajánlva. Ha ennek ellenére hozzák a cipőt, ne vedd át, mert ha kifizeted, és valami nincs rendben, akkor már mindegy, nem fognak veled foglalkozni. Rengeteg cipőbolt van, hol van választék Supináltból is (gondolom ortopéd orvos ajánlotta), és cipőt mindenképpen fel kell próbálni, ne rendelj, pláne gyereknek, pláne supináltat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!