Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babaruhák, gyermekruhák » Ruhafalván kosárból töröltetni?

Ruhafalván kosárból töröltetni?

Figyelt kérdés

Hányszor törölnek "szívesen" a Dorkáék a kosaradból?

Kétszer már töröltettem 2 felsőt mert az új töltésnél találtam jobbat attól mint ami a kosaramba volt.

Harmadjára is jópofát vágnak hozzá?

Kicsit ciki,de nem pár ezerért rendelnék.....


2013. okt. 26. 15:36
 1/3 anonim ***** válasza:

Termék törlése a foglalásból


Ha lefoglalt termék mérete mégsem megfelelő akkor lehetőséged van - a kosárba helyezésétől számított - 24 órán belül törölni azt. Ezen időtartamon túl egy termék törlését e-mailben kérheted (a törlendő termékek cikkszámával), itt: info@ruhafalva.hu


Arra kérünk, hogy lehetőség szerint a kosárba tételtől számított 24 órán belül döntsd el, hogy szükséged van-e az adott ruhára/cipőre/egyéb termékre. Ezen időtartamon túl nyomós indokkal kérj törlést a kosarad tartalmából. A vásárlókkal közösen alakított szabályok szerinti vásárlást, és a szabályok tiszteletben tartását valamennyi Ruhafalvára látogató nevében ezúton is köszönjük!

2013. okt. 26. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Ez a hivatalos megfogalmazás,de nem erre gondoltam....de azóta már tudom,de azért köszönöm a segítő szándékodat.
2013. nov. 19. 20:46
 3/3 A kérdező kommentje:
Ez a hivatalos megfogalmazás,de nem erre gondoltam....de azóta már tudom a választ a kérdésemre,de azért köszönöm a segítő szándékodat.
2013. nov. 19. 20:46

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!